• شباهت‌ها و تفاوت‌های آمازون اکو و گوگل هوم

    وبینوکس- اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو و گوگل هوم تاکنون رقابت شدیدی را تجربه کرده‌اند و هر کدام قابلیت‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند.

    وبینوکس- اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو و گوگل هوم تاکنون رقابت شدیدی را تجربه کرده‌اند و هر کدام قابلیت‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند.

    اگر کاربران در پی یک اسپیکر ارزشمند و مناسب باشند که بتوانند با استفاده از آن به قابلیت‌های عالی دست یایند و با استفاده از آن به راهکارهای عالی برسند و همچنین آهنگ‌های مورد علاقه خود را در منزل یا محل کار پخش کنند و از آنها لذت ببرند، می‌توانند از آمازون اکو و گوگل هوم استفاده کنند. این دو اسپیکر در حال حاضر بهترین‌های بازار هستند.

    به گزارش وبینوکس از رایورز به نقل از ونچربیت، بعضی از کاربران بسته به فضای منزل تمایل دارند که بیش از یک اسپیکر داشته باشند و همچنین در کنار صدای بالا، از امکاناتی مانند بازی، اپلیکیشن، تماس تلفنی و بررسی تقویم و ارسال پیامک نیز برخوردار شوند. هر دو اسپیکر مورد بحث می‌توانند این نیازها را برای کاربر برآورده سازند.
     
    این دو اسپیکر شباهت‌های بسیاری دارند و از رابط‌های تصویری بسیار عالی و خوبی بهره‌مند می‌شوند اما تفاوت‌هایی هم دارند.
    وقتی صحبت از تفاوت این دو اسپیکر به میان می‌آید، می‌بینیم که اکو دات با قیمت 49 دلار و هوم مینی با قیمت 130 دلار به بازار عرضه شده است. در نظرسنجی‌های مختلف می‌بینیم که گوگل عملکرد بهتری در این زمینه داشته است.

     شباهت‌ها و تفاوت‌های آمازون اکو و گوگل هوم


    یکی از علل بهتر بودن اسپیکر گوگل این است که در پاسخ‌گویی به سوالات کاربر، موفق‌تر بوده است و به 85.5 درصد از سوالات، پاسخ درست و قانع‌کننده داده است.

    بعد از آن سیری با 78.5 درصد و اکسا با 61.4 درصد رده‌های بعدی را از آن خود کرده‌اند. قابلیت پاسخ‌گویی بسیار مهم است. از سوی دیگر اسپیکر شرکت آمازون در زمینه خرید موفق‌تر بوده است. دستیار هوشمند گوگل با صدای مرد و زن کار می‌کند در حالی که الکسا فقط با صدای زن پاسخ می‌دهد.
     
    در هنگام خرید با آمازون اکو شو شاهد خریدی آسان‌تر و بهتر هستیم.
    در هنگام خرید با این اسپیکر کافی است درخواست را مطرح کنیم تا با لیستی بلند از اقلام روبرو شویم.
    مزیت مهم گوگل نسبت به آمازون این است که کارهای اسپیکر گوگل، با استفاده از گوشی‌های هوشمند هم به خوبی انجام می‌شود. قابلیت اپلیکیشنی گوگل بسیار بهتر از آمازون است.
     

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا