• برند زیرمجموعه شیائومی با گوشی پرچمدار خود کاربران را غافلگیر خواهد کرد

    وبینوکس - ردمی، یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی که به ساخت گوشی‌های اقتصادی شهرت دارد، به‌زودی، پرچم‌دارش را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ معرفی خواهد کرد.

    ردمی که یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شرکت چینی شیائومی محسوب می‌شود، درنظر دارد در آینده‌ی نزدیک، گوشی پرچم‌داری را رونمایی کند. این مسئله از این نظر غافلگیرکننده است که گوشی‌های خانواده‌ی ردمی معمولا در رده‌ی گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گرفتند؛ اما باتوجه‌به اینکه اخیرا شیائومی ردمی (Redmi) را به یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی خود تبدیل کرده، اکنون این مجموعه آزادی‌عمل بیشتری در ارائه‌ی محصولاتش خواهد داشت.

    چندی پیش، عرضه‌ی گوشی هوشمند ردمی نوت ۷ را شاهد بودیم. پس از عرضه‌ی این محصول، این سؤالی ذهن بسیاری از علاقه‌مندان را به‌خود مشغول کرده بود: آیا نوت ۷ پرچم‌دار گوشی‌های ردمی است یا خیر؟ اکنون مدیرعامل شیائومی، لی جون، ازطریق شبکه‌ی اجتماعی ویبو به کاربران اطلاع داده که ردمی درصدد ارائه‌ی گوشی جدیدی است که به تراشه‌ی بسیار قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز خواهد شد.

    این مسئله به این دلیل تعجب‌برانگیز است که معمولا از نام ردمی برای گوشی‌های اقتصادی استفاده می‌شود. درحال‌حاضر، زمان دقیق عرضه‌ی پرچم‌دار جدید ردمی و مشخصات فنی‌اش مشخص نیست.

    برند زیرمجموعه شیائومی با گوشی پرچمدار خود کاربران را غافلگیر خواهد کرد

    شیائومی و ردمی

    به‌نظر می‌رسد شیائومی می‌کوشد در بازار با خودش رقابت کند. پیش‌از‌این، بسیاری از افراد انتظار داشتند ردمی به ارائه‌ی گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده ادامه دهد تا بدین‌شکل، از رقابت با گوشی‌های رده‌بالایی جلوگیری شود که با برند شیائومی عرضه می‌شوند. بااین‌حال، با انتشار خبر عرضه‌ی پرچم‌داری با برند ردمی تمام این پیش‌بینی‌ها نقش بر آب شدند.

    مقاله‌های مرتبط:

    • ردمی نوت ۷، ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی با اسنپدراگون ۶۶۰ از راه رسید
    • اولین ویدئو نگاه نزدیک ردمی نوت ۷ شیائومی منتشر شد

    در این حالت، برند اصلی شیائومی که با‌عنوان می‌ (Mi) شناخته می‌شود، در مقابل ردمی قرار می‌گیرد. البته، این مسئله چندان هم تازگی ندارد. برای مثال، می‌توان به رقابت هواوی و برند زیرمجموعه‌ی آن، آنر (Honor) در برخی بازارها اشاره کرد. هواوی و آنر به‌طور همزمان گوشی‌هایی را در سه دسته‌ی پرچم‌دار و میان‌رده و پایین‌رده ارائه می‌کنند. البته، گوشی‌هایی که با برند آنر عرضه می‌شوند، معمولا از نمونه‌های عرضه‌شده با برند هواوی ارزان‌تر هستند؛ هرچند این موضوع درباره‌ی گوشی‌های پرچم‌دار بیشتر صدق می‌کند. با این اوصاف، احتمالا در باره‌ی می و ردمی هم تکرار چنین راهبردی را شاهد خواهیم بود.

    برند زیرمجموعه شیائومی با گوشی پرچمدار خود کاربران را غافلگیر خواهد کرد

    شیائومی و اسنپدراگون ۸۵۵

    باتوجه‌ به اخبار و اطلاعات منتشرشده‌، احتمالا در سال جاری شیائومی سه پرچم‌دار عرضه خواهد کرد که از اسنپدراگون ۸۵۵ به‌عنوان قلب تپنده‌ استفاده می‌کنند. این سه گوشی عبارت‌اند از: می ۹ و می میکس ۴ و گوشی پرچم‌دار ردمی. گفتنی است هنوز نام گوشی پرچم‌دار ردمی مشخص نشده است. باتوجه‌به شناختی که از شیائومی داریم، احتمالا این شرکت چند محصول دیگر نیز با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ به بازار عرضه خواهد کرد.

    سال ۲۰۱۹ سال جذابی برای شیائومی خواهد بود

    سال جدید میلادی، به‌احتمال فراوان سال هیجان‌انگیزی برای این شرکت مشهور چینی خواهد بود. اول از همه، باتوجه‌به تجهیز می میکس ۲ اس به اسنپدراگون ۸۴۵، احتمالا معرفی می میکس ۳ اس با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ را شاهد خواهیم‌ بود. همچنین، درکنار مدل می ۹ که جایگزین می ۸ خواهد شد، احتمالا یک یا دو مدل دیگر برپایه‌ی می ۹ و با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ معرفی خواهند شد. یادآوری این نکته لازم است که در سال گذشته‌ی میلادی نیز، ارائه‌ی محصولاتی را شاهد بودیم که برپایه‌ی می ۸ تولید شده بودند و احتمالا امسال هم همین رویه ادامه خواهد یافت.

    باتوجه‌به آنچه گفته‌ شد، سال ۲۰۱۹ سال جذابی برای شیائومی خواهد بود. این شرکت در سالیان گذشته، فعالیت موفقی داشته و کسب‌وکارش رشد درخورتوجهی یافته است. نه‌تنها فروش محصولات شیائومی در بازارهای مختلف روبه‌فزونی نهاده؛ بلکه این شرکت چینی درنظر دارد به بازارهای جدیدی نیز وارد شود. سال گذشته شیائومی چند فروشگاه اختصاصی در اروپا افتتاح کرد و احتمالا در سال جاری، تعداد فروشگاه‌های اختصاصی شیائومی در قاره‌ی سبز بیشتر هم خواهد شد.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا