• ترفند چگونه حالت هواپیما را در گوشی iPhone و اپل واچ فعال کنیم؟

    وبینوکس - امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی موضوع فعال سازی حالت هواپیما در گوشی iPhone و اپل واچ بپردازیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه و خاص باشد.

    حالت هواپیما در گوشی iPhone و اپل واچ

    هر کسی که تا به حال پروازی با هواپیما داشته باشد ، از این موضوع مطلع است که تمام وسایل الکترونیکی اعم از تلفن همراه و تبلت باید در حالت هواپیما یا بازی قرار بگیرند. حالت هواپیما یک ویژگی است که در تمام دستگاه های iPhone ، iPad ، iPod touch و اپل واچ وجود دارد و زمانی که شما در هواپیما هستید باید آن را فعال کنید تا هیچ داده و اطلاعاتی بین دستگاه ها صورت نگیرد. این یک حرکت امنیتی و مناسب است به خاطر اینکه فعال بودن داده ها در دستگاه های الکترونیکی می تواند اختلال در سیستم ارتباطی هواپیما ایجاد کند.

    وظیفه حالت هواپیما در دستگاه ها چیست؟

    حالت هواپیما تمام ارتباط بین iPhone و اینترنت وایرلس را قطعا می کند. این حالت همچنین بلوتوث و جی پی اس را نیز خاموش می کند. این موضوعات به این معنی است حالت هواپیما ارتباط اکثر برنامه ها را با گوشی را قطع می کند.

    چگونه حالت هواپیما را در گوشی iPhone فعال کنید

    راحت ترین روش برای فعال سازی حالت هواپیما در گوشی iPhone و اپل واچ ، iPad یا iPod این است به قسمت Control Center بروید و البته به این موضوع هم باید اشاره کنیم که حتما باید سیستم عامل شما iOS 7 به بالا باشد. برای این کار تنها کافی است :

    1- منوی بالای صفحه را پایین آورید تا بخش Control Center گوشی شما نمایان شود.

    2- حالا روی گزینه حالت هواپیما کلیک می کنید تا این ویژگی فعال شود. اگر شما خواستید که این حالت غیر فعال شود تنها کافی است که دوباره روی آن کلیک کنید تا این حالت قطع شود.

     ترفند چگونه حالت هواپیما را در گوشی iPhone و اپل واچ فعال کنیم؟

    چگونه حالت هواپیما را در اپل واچ فعال کنیم

    شما می توانید حالت هواپیما را در اپل واچ نیز فعال کنید. انجام این کار کاملا ساده و راحت است. برای این کار کافی است که منوی پایین اپل واچ را باز کرده و بعد روی گزینه حالت هواپیما کلیک کنید. بعد از این موضوع شما آیکن نارنجی رنگ هواپیما را روی اپل واچ خود مشاهده خواهید کرد. شما همچنین می توانید تنظیماتی برای اپل واچ خود در نظر بگیرید که بعد از این که گوشی شما روی حالت هواپیما قرار گرفت ، اپل واچ نیز به صورت اتوماتیک به این حالت منتقل شود. برای این کار تنها کافی است :

    1- روی iPhone برنامه اپل واچ را فعال کنید.

    2- به قسمت General بروید.

    3- روی حالت هواپیما کلیک کنید.

    4- حالا حالت Mirror را در این بخش فعال کنید تا هر اتفاقی که در گوشی iPhone شما رخ داد در اپل واچ شما نیز مشاهده شود.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا