• آیپاد تاچ نسل هفتم اپل در دست توسعه است

    وبینوکس - وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara با انتشار گزارشی، احتمال عرضه‌ی نسل هفتم آیپاد تاچ اول را نوید داده است. آخرین نسل از آیپاد تاچ اپل سال ۲۰۱۵ راهی بازار شد.

    آخرین شنیده‌ها نشان از این دارد که اپل در حال توسعه‌ی نسل هفتم آیپاد تاچ است. Mac Otakara گزارش جدید خود را مبتنی بر اطلاعاتی منتشر کرده که در نمایشگاه CES 2019 از منابع نزدیک به چرخه‌ی تولید دریافت کرده است. البته اطلاعاتی در رابطه با اینکه آیپاد تاچ جدید چه زمانی و با چه امکاناتی راهی بازار خواهد شد، ارائه نکرده است. اپل نسل ۶اُم از آیپادتاچ خود در ژوئیه ۲۰۱۵ رونمایی کرده که بود که از قابلیت‌هایی نظیر پردازنده‌ی A8 و دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. آخرین نسل از آیپاد تاچ اپل در ۶ رنگ در اختیار کاربران قرار گرفته بود.

    اپل با تغییر قیمت آخرین نسل از آیپاد تاچ خود در سال ۲۰۱۷ میلادی، همزمان اقدام به توقف تولید آیپاد کلاسیک و آیپاد نانو کرد که همین موضوع آینده‌ی سری آیپاد را در هاله‌ای از ابهام برد.

    بسیاری بر این باورند که با وجود گجت‌های پیشرفته‌تر و مجهزتری نظیر آیپد و آیفون‌های اپل، اقبال عمومی برای خرید آیپاد تاچ بسیار پایین است، حال آنکه نمی‌توان در رابطه با توقف کامل تولید آیپاد تاچ یا به‌روزرسانی آن با سخت‌افزار و قابلیت‌های جدید به‌صورت قاطع اظهار نظر کرد.

    از جمله‌ی دیگر مواردی که وبسایت ژاپنی در گزارش خود به آن اشاره کرده، احتمال استفاده از درگاه USB-C در نسل جدید آیفون‌های این شرکت است. پیش از این نیز گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان از به‌کارگیری درگاه USB-C در آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل داشت. همان‌طور که می‌دانید، اپل در آیپدهای جدید خود که چندی پیش رونمایی شدند، درگاه USB-C را جایگزین لایتنینگ کرده است؛ از این‌رو بسیاری معتقدند که این اتفاق برای آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل نیز خواهد افتاد.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا