• چگونه پیامک ناشناس بفرستیم؟

    وبینوکس - امروز در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع چگونه پیامک ناشناس بفرستیم صحبت کنیم که می تواند برای شما دوستان نیز جالب باشد. البته این موضوع را باید اشاره کنیم که این روش اصلا مناسبی برای ارسال پیامک نیست.

    چگونه پیامک ناشناس بفرستیم : ترفند ناشناس

    این ترفند چیزی است که چند سال پیش خیلی مورد توجه کاربران قرار گرفته بود و آنها تلاش می کردند تا بتوانند از موضوع چگونه پیامک ناشناس بفرستیم استفاده کنند. پیام نشناس اصولا به سبکی بود که به صورت کاملا ناشناس ارسال می شد. برای ارسال این پیامک ناشناس باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده خصوصیاتی را دارا باشد.

    چگونه پیامک ناشناس بفرستیم : نکات کلیدی در این زمینه

    این ترفند تنها برای گوشی هایی بود که قابلیت Email gateway را داشته باشند. این گوشی ها اصولا برند گوشی سونی اریکسون بود که این قابلیت را داشتند. گوشی هایی مانند K750 ، K700 ، W550 ، W810 این قالبیت را داشتند. این گوشی ها به دلیل اینکه قابلیت Email gateway را داشتند می توانستند این پیامک ناشناس را برای همدیگر ارسال کنند. شما قبل از هر چیزی باید مطمئن

    باشید که این قابلیت در هر دو گوشی وجود دارد.

    چگونه پیامک ناشناس بفرستیم؟

    چگونه پیامک ناشناس بفرستیم : شیوه ارسال این پیامک ناشناس

    ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که می خواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.

    حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل info@kalasoda.com را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید. اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما

    آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد.

    چگونه پیامک ناشناس بفرستیم؟

    چگونه پیامک ناشناس بفرستیم : پایان یافتن این سرویس

    زمانی که گوشی های سونی اریکسون از بازار ایران خارج شدند دیگر این سرویس مورد استفاده قرار نگرفت. باید هم بگوییم که این سرویس چندان امنیت خاصی نداشت و در نوع درست و منطقی نبود. مبحث چگونه پیامک ناشناس بفرستیم صرفا برای این موضوع است که شما دوستان با این سرویس تا حدودی آشنا شوید. قطعا از لحاظ امنیتی هم این موضوع چندان مناسب هیچ کاربری نبوده و نیست. در حال حاضر که دیگر پیامک ها بیشتر از سوی سرویس های ارسال پیامک های خوشه ای استفاده می شود.

    چگونه پیامک ناشناس بفرستیم : برنامه های اضافه برای ارسال این پیامک ها

    در دنیای برنامه های اندرویدی ، سرویس های زیادی برای موضوع چگونه پیامک ناشناس بفرستیم وجود داشت که کاربران می توانستند با استفاده از آن پیامک ناشناس ارسال کنند.

     

    چگونه پیامک ناشناس بفرستیم؟

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا