• افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه اینترنت اشیاء در سال 2019

    وبینوکس - نظرسنجی‌ها و پژوهش‌های مختلف نشان می‌دهد که در سال 2019، 86 درصد از سازمان‌ها تصمیم دارند که سرمایه گذاری خود در حوزه اینترنت اشیاء را افزایش دهند.
    سال 2018،سرمایه گذاری‌ها در این حوزه با 4 درصد رشد نسبت به 2017 همراه بود.
     
    افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه اینترنت اشیاء در سال 2019

    بسیاری از نظرسنجی‌ها و پژوهش‌هایی که در حوزه فناوری روز انجام شده است، نشان می‌دهد که سازمان‌های مختلف در سراسر دنیا تصمیم دارند که سرمایه‌گذاری خود در زمینه اینترنت اشیاء را افزایش دهند.
    بنظر کارشناسان، یکی از علل این افزایش، باور به رشد و توانمندی اینترنت اشیاء در زندگی روزمره مردم است.

    به گزارش وبینوکس از شماران سیستم به نقل از فوربز، در جهان حدود نیمی از شرکت‌ها قصد دارند که در این زمینه  سرمایه‌گذاری کنند و از این طریق مدل‌های کسب و کار خود را به صورت دیجیتالی تغییر دهند.
    این تحول در حوزه کسب و کار موجب جهانی شدن و اعتبار بیشتر این سازمان‌ها می‌گردد.
     
    امروزه 38 درصد از شرکت‌ها به نوعی از اینترنت اشیاء استفاده می‌کنند، 55 درصد از آنها از بینایی اینترنت اشیاء برخوردارند و در حال حاضر طرح‌ها و برنامه‌های خود در راستای بهبود اینترنت اشیاء را پیاده می‌کنند.
    از سوی دیگر برخی از آمارها نشان می‌دهد که 82 درصد از شرکت‌ها، اطلاعات خود در رابطه با راهکارهای هوش مصنوعی را با کارکنان خود به اشتراک می‌گذارند.

     

     افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه اینترنت اشیاء در سال 2019
    کسب و کارهایی که در حوزه اینترنت اشیاء سرمایه‌گذاری کرده‌اند، بیشتر در زمینه‌های خرده‌فروشی، تولید، حمل و نقل و لجیستیک فعالیت دارند.
    اینترنت اشیاء می‌تواند برای دستیابی به دقت بیشتر در زمینه گزارش‌دهی شبکه‌های تأمین کننده، بهبود کیفیت محصولات و اطلاعات دقیق‌تر در مورد کانال‌های توزیع، بهترین کارایی را داشته باشد.
     
    این یافته‌ها نشان می‌دهد که تا چه حد شرکت‌ها به دنبال فناوری روز و وفق دادن خود با جدیدترین کارها هستند.
    هر کسب و کار تلاش می‌کند که بنا به نیاز از اینترنت اشیاء استفاده کند. البته یکی از مواردی که اهمیت آن بیشتر از همیشه احساس می‌شود، مسئله امنیت شبکه اینترنت اشیاء و نظارت بر آنها است.
     
    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا