• نتفلیکس امکان استوری فیلم‌های مورد علاقه‌تان را می‌دهد

    وبینوکس - نتفلیکس به تازگی اعلام کرده است که مشترکان این سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال از این پس قادر خواهند بود محتوای موردعلاقه خود را در استوری های اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
     
    نتفلیکس امکان استوری فیلم‌های مورد علاقه‌تان را می‌دهد



    نتفلیکس بدون شک یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین شبکه‌های اینترنتی استریم برای پخش آنلاین فیلم و سریال در جهان محسوب می‌شود، حالا به تازگی از یکپارچه سازی پلتفرم خود با شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داده که بوسیله آن کاربران و مشترکانش از این پس می‌توانند فیلم و سریال های موردعلاقه خود را به صورت استوری در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

    به گزارش وبینوکس از ایسنا،  این روزها که اینترنت و سرویس‌های مبتنی بر آن تمام بخش‌های مختلف زندگی ما را در برگرفته‌ است، خیل عظیمی از کاربران حتی فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را نیز از طریق شبکه‌های استریم و پخش آنلاین و اینترنتی مشاهده و تماشا می‌کنند.

    تماشای فیلم از طریق نتفلیکس و سایر شبکه‌های اینترنتی مشابه آن بدین صورت است که کاربران با پرداخت مبلغی پول و شارژ ماهانه بسته‌های اینترنتی، قادر خواهند بود تمامی فیلم و سریال‌های موجود در این شبکه‌ها را مشاهده و تماشا کنند.

    البته لازم به ذکر است که این قابلیت جدید تنها برای کاربران گوشی های آیفون مبتنی بر سیستم عامل آی او اس قابل دسترس و استفاده است و تمامی کاربرانی که از دستگاه‌های آیفون و آیپد اپل بهره می‌برند، می توانند نظرات خود را در مورد محتوای مورد مشاهده به صورت استوری منتشر کنند.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا