• عرضه پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 با پیشرفت‌های جدید و جالب

    وبینوکس - شرکت مایکروسافت، نسخه پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 را با پیشرفت‌هایی در حوزه جستجو، واقعیت ترکیبی و صفحه کلید به بازار عرضه کرد.
     
    عرضه پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 با پیشرفت‌های جدید و جالب

    مایکروسافت به تازگی نسخه جدید پیش‌نمایش ویندوز 0 را با فایل تصویری RAW و تم سبک به بازار عرضه کرد که این به‌روزرسانی، ویندوز 10 از بیلد 18323 (که به تازگی برای آزمایش در اختیار کاربران قرار گرفت)، به بیلد 18329 برد.
    این بیلدها از شاخه 19H1 هستند و این نشان می‌دهد که به‌روزرسانی جدید ویندوز 10 در نیمه نخست سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

    به گزارش وبینوکس از رایورز به نقل از ونچربیت، ویندوز 10 به صورت یک سرویس توسعه یافته است؛ به این معنا که روی روال منظم خود، قابلیت‌های جدیدی را دریافت می‌کند.
    مایکروسافت تاکنون شش به‌روزرسانی عمده را پشت سر گذاشته است. به‌روزرسانی نوامبر، سالیانه، سازندگان، به‌روزرسانی پاییزی سازندگان، آوریل 2018 و اکتبر 2018، نام‌هایی است که برای این به روزرسانی‌ها انتخاب شده است.
     
    به‌روزرسانی هفتم ویندوز 10، تجربه کاربران را در هنگام جست‌وجوی برنامه‌ها بهبود می‌بخشد. وقتی که کاربر بخش “Search Home” را باز می‌کنید، ابتدا برنامه‌هایی را مشاهده می‌کند که بیشترین استفاده را از آنها می‌کند. مایکروسافت اعلام کرد که برنامه در سراسر سرور پیاده شده است و مستقل از نوع بیلد است.

     

     عرضه پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 با پیشرفت‌های جدید و جالب

    مایکروسافت همچنین قابلیت دیگری را هم برای اجرای برنامه‌های دسکتاپ در قالب واقعیت ترکیبی ویندوز در نظر گرفته است. اکنون می‌توان از برنامه‌های مایکروسافت استور در قالب واقعیت ترکیبی مایکروسافت استفاده کرد.
    برای بهره‌مندی از این قابلیت به بخش “Pins Panel” بروید، بخش “all apps” را باز کنید، روی پوشه “Classic Apps” کلیک کنید و اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید.
     
    این بیلد، پشتیبانی از صفحه کلید را برای “ADLaM” و “Osage” اضافه کرده است. زبان اول برای نوشتن زبان فولانی آفریقای غربی و مورد دوم برای نوشتن زبان اوسیج که توسط مردم اوسیج‌زبان ساکن اوکلاهاما به کار می‌رود، کاربرد دارد.
    برای اضافه کردن این دو مورد به بخش تنظیمات زبان بروید، روی “Add a preferred language” کلیک کنید و “ADLaM” یا “Osage” را انتخاب کنید.
     
    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا