• اقداماتی که هنگام مفقود شدن گوشی باید برای واتساپ انجام داد

    وبینوکس - برنامه واتساپ یک برنامه چت و گفتگو در سراسر جهان است که با داشتن میلیاردها کاربر و پیام‌های بی‌شماری که در آن به اشتراک گذاشته شده‌اند، یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین پیام‌رسان‌ها در کل جهان است.

    فیسبوک بوده و از امن‌ترین شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید. اما اگر شما یک روز گوشی خود را گم کنید و یا گوشی هوشمند شما به سرقت برود، آیا در این صورت راه‌هایی برای جلوگیری از انتشار چت‌ها و مخاطب‌های این اپلیکیشن، وجود دارد؟ جواب بله است. ما در این مقاله کوتاه به راه‌هایی که برای حفظ امنیت پیام‌رسان واتساپ در صورت مفقود شدن و به سرقت رفتن تلفن شما وجود خواهد داشت، می‌پردازیم.

    قفل کردن (سوزاندن) سیم‌کارت

    اولین کاری که باید در رابطه با حفظ امنیت واتساپ در صورت دزدیده و یا مفقود شدن گوشی خود انجام دهید، این است که با شرکت ارایه‌دهنده سیم‌کارت خود تماس گرفته و از آن‌ها بخواهید که سیم‌کارت شما را قفل و یا در اصطلاح آن را بسوزانند.

    ورود به واتساپ نیازمند یک کد تایید است که به سیم‌کارت شما ارسال خواهد شد، اگر سیم‌کارت قفل شده باشد دسترسی به چت‌ها و لیست مخاطبین، غیرممکن است.

    سیم‌کارت جدید با همان شماره

    برای بازیابی محتوای واتساپ در گوشی جدیدتان باید یک سیم‌کارت جدید که البته همان شماره قبلی است، از اپراتور خود دریافت کنید تا دوباره بتوانید از واتساپ استفاده کنید.

    فرستادن ایمیل به این شرکت

    اگر نمی‌توانید و یا نمی‌خواهید از یک سیم‌کارت جدید استفاده کنید، با فرستادن یک ایمیل به نشانی Support@whatsapp.com و توضیح اتفاقاتی که برای شما افتاده است، محتوای پیام‌رسان واتساپ خود را می‌توانید بازیابی کنید.

    برای انجام سریع‌تر روند رسیدگی به کار شما، باید از عبارت‌های Lost و یا Stolen در ایمیل ارسالی استفاده کنید و عبارت Please deactivate my account را در متن ایمیل مطرح کرده و هم‌چنین شماره تلفن واتساپ را به همراه کد کشور موردنظر در ادامه ایمیل به این شرکت ارسال کنید.

    بازگردانی نسخه پشتیبان

    اگر قبلا از محتوای اپ خود در فضاهایی مثل آیکلاد، وان درایو و گوگل درایو، نسخه‌ پشتیبان تهیه کرده باشید، می‌توانید چت‌های خود را به راحتی به اپلیکیشن واتساپ برگردانید.

    حساب خود را ظرف 30 روز فعال کنید.

    طبق قوانینی که شرکت واتساپ وضع کرده است، شما فقط 30 روز وقت دارید تا دوباره بتوانید اکانت خود را فعال کنید، اگر این کار را انجام ندهید، تمامی محتوای اکانت شما شامل چت‌ها، گروه‌ها و مخاطبین از سرورهای این شرکت حذف خواهند شد.

    نکته آخر: اپلیکشین پیام‌رسان واتساپ، هیچ کمکی به شما در پیدا شدن تلفن هوشمندتان نخواهد کرد.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا