• پیش‌بینی‌ها خبر از فروش بالای گلکسی S10 می‌دهند

    وبینوکس - نام Ming-Chi Kuo با اپل گره خورده است. تحلیل‌گری که در سال‌های اخیر معمولا ضمن اظهار نظر در خصوص محصولات تولیدی کوپرتینویی‌ها، دست به پیش‌بینی فروش گوشی‌های آی‌فون می‌زد.

    حالا وی سنت‌شکنی کرده و یک پیش‌بینی در خصوص آمار فروش گلکسی S10 ارایه نموده است.

    پیش از این پیش‌بینی کو در خصوص مقدار فروش پرچم‌دار جدید سامسونگ تا پایان سال میلادی بین 30 تا 35 میلیون بود، اما حالا با توجه به پیش‌فروش بسیار بالای این هندست، پیش‌بینی وی به 40 تا 45 میلیون دستگاه رسیده است.

    بر اساس گفته‌های کو هجوم کاربران برای پیش خرید گلکسی S10 چند عامل دارد؛ اولین عامل مربوط به علاقه بازار چین به خرید پرچم‌داران می‌شود. بعلاوه استراتژی فروش و تغییر دیدگاه نسبت به گوشی‌های بالارده تاثیر مثبتی در فروش این محصولات گذاشته است. اما دلیل دیگر مربوط به تفاوت مشخصات پرچم‌دار کره‌ای‌ها نسبت به آی‌فون می‌شود.

    این تحلیل‌گیر پیش‌بینی کرده بود که آی‌فون‌های 2019 به قابلیت‌هایی همچون دوربین سه‌گانه و شارژ بی‌سیم برعکس مجهز خواهند شد. اما همین ویژگی‌ها در حال حاضر و در قالب گلکسی S10 و با قیمتی کمترعرضه می‌شود. در این بین باید به برخی مشخصات دیگر نظیر حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش نیز اشاره شود، که فعلا گوشی‌های آی‌فون فاقد آن هستند و همین عوامل موجب می‌شود تا سامسونگ به نحوی قاپ مشتریان اپل را بدزدد.

    اگر بخواهیم پیش‌بینی‌های به عمل آمده در خصوص فروش گلکسی S10 را با نسل قبلی این خانواده یعنی گلکسی S9 مقایسه کنیم، شاهد پیشرفتی 30 تا 40 درصدی هستیم. شاید این بدترین خبر برای هواوی باشد، چرا که چینی‌ها در فکر ربودن تاج شاهی از سر سامسونگ و تکیه زدن به صدر جایگاه پر فروش‌ترین شرکت در زمینه گوشی‌های هوشمند بودند.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا