• قیمت اسمارت‌فون‌های شیائومی افزایش خواهد یافت

    وبینوکس - مشخصه اصلی گوشی‌های شیائومی را می‌توان ارایه هندستی قدرتمند و در عین حال ارزان قیمت دانست. اما همیشه افرادی هستند که قیمت کم را مساوی با کیفیت پایین می‌دانند. حالا چینی‌ها به دنبال راه حلی برای این مشکل هستند.

    مدیر اجرایی شرکت Lei Jun، در همین راستا و در خلال یک جلسه پرسش و پاسخ اعلام کرده است که گوشی‌های آینده شرکت قیمت بالاتری خواهند داشت.

     

    قیمت اسمارت‌فون‌های شیائومی افزایش خواهد یافت

    وی با اعلام نگرانی از موضوع مطرح شده در خصوص کیفیت پایین اسمارت‌فون‌های تولیدی شرکت، بیان کرده است: “در واقع ما می‌خواهیم از شر این شهرت که گوشی‌های ما کمتر از 300 دلار قیمت دارند، خلاص شویم. ما درصدد سرمایه‌گذاری بیشتر و تولید محصولاتی بهتر هستیم. این آخرین باری خواهد بود که گوشی‌های ما کمتر از 300 دلار قیمت دارند و در آینده کمی افزایش قیمت خواهیم داشت.”

    ظاهرا این افزایش به اسمارت‌فون می 9 اشاره می‌کند که حدود 450 دلار قیمت دارد. در سال‌های گذشته نیز شاهد این بوده‌ایم که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند برخی از هندست‌های بالارده خود را با قیمت‌های گزافی عرضه می‌کنند. شیائومی نیز پا در این عرصه گذاشته است، هر چند هنوز هم با این افزایش قیمت، اختلافی چند صد دلاری با رقبا خواهد داشت.

    قیمت اسمارت‌فون‌های شیائومی افزایش خواهد یافت

    با صحبت‌های مطرح شده توسط مدیر عامل اجرایی شرکت، می‌توان گفت جداسازی برند ردمی از شیائومی در سال گذشته نیز درهمین راستا صورت گرفته است. گوشی‌های برند ردمی به ارزان بودن مشهور هستند و حالا باید منتظر آن باشیم که شیائومی روز به روز از نظر قیمتی به هواوی نزدیک‌تر شود. دو شرکت یاد شده بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در چین هستند که رقابت نزدیکی نیز در این کشور دارند، اما سیاست‌های فروش هواوی این شرکت را تبدیل به رقیبی جدی برای سامسونگ کرده است، آن هم در حالی که شیائومی در رتبه‌های پایین‌تر لیست تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند قرار گرفته و منتظر لغزش رقبا از قبیل اپل است.

    از دیگر دلایل این افزایش قیمت را می‌توان افزایش ارزش سهام شرکت دانست. شیائومی که در سال گذشته به شرکتی عام تبدیل شد، به دنبال سود بیشتر برای سهام‌داران خود است. نکته امیدوارکننده در خصوص این خبر به صحبت‌های مدیر شرکت برمی‌گردد که گفته بود این افزایش قیمت در جهت بهبود کیفیت محصولات صرف خواهد شد.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا