• جریمه 117 میلیون دلاری یاهو به دلیل افشای داده‌ها

    وبینوکس - یاهو با یک پیشنهاد تجدیدنظر در رابطه با جرم‌های مرتبط با افشای داده‌ها به دادگاه بازگشت. در صورت تائید شدن این درخواست یاهو مجبور به پرداخت 117.5 میلیون دلار خواهد شد.
     
    جریمه 117 میلیون دلاری یاهو به دلیل افشای داده‌ها
     
    به گزارش وبینوکس به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، یاهو در بین سال‌های 2013 تا 2016 میلادی سه بار به افشای داده‌ها متهم شده بود. اولین بار مرتبط با افشا اطلاعات سه میلیارد حساب کاربری بود که به‌عنوان بزرگ‌ترین افشای اطلاعات تاریخ شناخته می‌شود. مورد بعدی نیز در سال 2014 اتفاق افتاد که در پی آن اطلاعات 500 میلیون کاربر افشا شد.
     
     جریمه 117 میلیون دلاری یاهو به دلیل افشای داده‌ها
     
    بااین‌حال این اولین باری نیست که یاهو با درخواست تجدیدنظر به دادگاه بازمی‌گردد و درخواست قبلی این کمپانی در ژانویه سال جاری میلادی توسط قاضی مرتبط با این پرونده رد شده بود. بااین‌حال به نظر می‌رسد که یاهو این بار با جریمه‌ای سنگین‌تر از قبل مواجه شود. البته همه تصمیم‌ها درنهایت به شخص قاضی پرونده منتهی خواهد شد.
     
    شایان ذکر است که شرایط این شرکت پیش از این رو به وخامت گذاشته بود و به همین دلیل نیز مشکلاتی از این دست می‌تواند برای بقای این شرکت خطرآفرین شود. با این تفاسیر مسئولان یاهو باید در آینده به سراغ ایجاد راهکارهایی برای جلوگیری از بحران‌هایی از این دست برود تا شرایط آن‌ها بیش از پیش بدتر نشود.
     
    کد مطلب: 56215
     
    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا