• توییتر کامنت‌های نامناسب را شناسایی می‌کند

    وبینوکس - توئیتر اعلام کرده، ابزار تازه ای که این شرکت برای شناسایی پیام‌های نامناسب و زننده به کار گرفته تا به حال موفق شده به طور خودکار ۳۸ درصد از این پیام‌ها را بیابد.
     
    توییتر کامنت‌های نامناسب را شناسایی می‌کند



     این شرکت از برنامه‌های تازه خود برای مقابله با مزاحمت‌های آنلاین خبر داد و اعلام کرد که در حال کار بر روی ابزار تازه ای به همین منظور است.
    توئیتر اظهار امیدواری کرده که با استفاده از ابزار مذکور قادر به مقابله حداکثری با سواستفاده هایی باشد که از این پلتفرم به عمل می‌آید.

    به گزارش وبینوکس از مهر، دونالد هیکس معاون شرکت توئیتر می‌گوید برای اولین بار توئیت های نامناسب و زننده به طور خودکار علامت گذاری می‌شوند و افرادی هم که به طور مکرر به ارسال چنین پیام‌هایی ادامه دهند شناسایی شده و دیگر قادر به باز کردن حساب کاربری جدید در توئیتر نخواهند بود.

    توئیتر اعلام نکرده که در مجموع چند توئیت نامناسب را شناسایی و حذف کرده و آیا تعداد این توئیت ها در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش یافته است یا خیر. این اولین بار است که توئیتر به ابزار دیگری به غیر از گزارش‌های کاربران برای شناسایی پیام‌های توهین آمیز، نژادپرستانه، خشونت آمیز و جنسی متوسل می‌شود.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا