• جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ 2 مایکروسافت

    سرفیس لپ‌تاپ ۲ با ظاهری یکسان و سخت‌افزار به‌روز و اضافه‌شدن گزینه‌ی رنگ مشکی مات، نسخه‌‌ای ارتقایافته از لپ‌تاپی است که مایکروسافت سال گذشته روانه‌ی بازار کرد.

    سرفیس لپ‌تاپ ۲ با ظاهری یکسان و سخت‌افزار به‌روز و اضافه‌شدن گزینه‌ی رنگ مشکی مات، نسخه‌‌ای ارتقایافته از لپ‌تاپی است که مایکروسافت سال گذشته روانه‌ی بازار کرد.

     
     

    مایکروسافت اکتبر امسال و پس از گذشت یک سال، با برگزاری مراسمی نه‌چندان چشمگیر، نسخه‌ی ارتقایافته از چند عضو خانواده‌ی سرفیس، شامل سرفیس پرو 6، سرفیس لپ تاپ 2، سرفیس استودیو 2 و هدفون جدید سرفیس هدفون را معرفی کرد. حال از بین محصولات یادشده، سرفیس لپ‌تاپ ۲، اولترابوک سبک‌وزن ردموندی‌ها، اکنون دراختیار زومیت قرار دارد تا آن را با جزئیات کامل بررسی کنیم و شما را از قوت‌ها و ضعف‌های آن آگاه کنیم. پیش از بررسی لپ‌‌تاپ، ابتدا با جعبه‌گشایی سرفیس لپ‌تاپ جدید نگاهی اولیه به آن می‌اندازیم. درادامه، با وبینوکس همراه باشید.

    اولترابوک جدید مایکروسافت نشانی از لولای مهندسی‌شده‌ی سرفیس‌بوک ۲ یا پایه‌ی مستحکم سرفیس پرو ۶ را ارائه نمی‌دهد و به‌معنای واقعی کلمه، سعی می‌کند نقش «لپ‌تاپ» را ایفا کند. Surface Laptop 2 به‌لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با نسل گذشته‌ی خود ندارد و در نگاه نخست، تنها گزینه‌ی رنگی مشکی مات و جذابش آن را از مدل پیشین متمایز می‌کند؛ اما با نگاهی به مشخصات فنی دستگاه، می‌توان متوجه تغییرات شد. ردموندی‌ها سرفیس لپ‌تاپ جدید را با پردازنده‌های نسل هشتمی و چهارهسته‌ای اینتل روانه‌ی بازار کرده‌اند؛ بنابراین، می‌توان ارتقا درخورتوجهی را در عملکرد اولترابوک جدید انتظار داشت. صرف‌نظر از به‌روزرسانی پردازنده، پورت‌های لپ‌تاپ تغییری نکرده‌اند؛ بدین‌ترتیب، از درگاه محبوب USB-C خبری نیست.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا