• نرم افزار های رایج DBMS

    فهرست نرم افزار های DBMS در دنیای فناوری، مدل رابطه ای و مدل آبجکتیو Relational and Objectical به همراه توضیحات مختصر

    Oracle  RDBMS

    بانک اطلاعاتی Oracle  پرکاربردترین نرم افزار مدیریت پایگاه داده شیء و ارتباط است. آخرین نسخه این ابزار 12c است که c به معنی محاسبات ابری است. این برنامه از چندین نسخه Windows ، UNIX و Linux پشتیبانی می کند. این امن است ، فضای کمتری را اشغال می کند ، از پایگاه داده های بزرگ پشتیبانی می کند و زمان پردازنده را برای پردازش داده ها کاهش می دهد.

    IBM DB2

    آخرین نسخه 11.1. در سال 1983 توسعه یافته است. زبانی که برای نوشتن آن استفاده می شود Assembly Language، C، C ++ است.  این برنامه از چندین نسخه Windows ، UNIX و Linux پشتیبانی می کند. نصب و راه اندازی آن بسیار آسان است و داده ها به راحتی در دسترس هستند ، ما می توانیم حجم عظیمی از داده ها را تقریباً تا بایت های حیوان خانگی ذخیره کنیم.

    Altibase

    Altibase  یک پایگاه داده درجه یک ، با کارایی بالا و رابطه ای با منبع باز منبع ارتباطی است. Altibase دارای بیش از 650 مشتری شرکت از جمله 8 شرکت Fortune Global 500 است و بیش از 6000 مورد استفاده مهم در ماموریت در صنایع مختلف مستقر شده است. Altibase یک DBMS ترکیبی است. یک بانک اطلاعاتی واحد که پردازش داده های با شدت بالا را از طریق یک بخش پایگاه داده در حافظه و ظرفیت ذخیره سازی بزرگ از طریق یک بخش پایگاه داده روی دیسک ارائه می دهد.

    Altibase یکی از زیر مجموعه های بسیار کمی از DBMS های رابطه ای است که در حال حاضر فناوری مقیاس گذاری ، سایه زنی و غیره را ارائه می دهد.

    Microsoft SQL Server

    در سال 1989 توسعه یافته است. آخرین نسخه به روز شده در سال 2016 آمده است. زبان مورد استفاده برای نوشتن آن Assembly C ، Linux ، C ++ است. بر روی سیستم عامل های لینوکس و ویندوز کار می کند. سازگار با Oracle مدیریت کارآمد بار کار را فراهم می کند و به چندین کاربر امکان می دهد از همان پایگاه داده استفاده کنند.

    SAP Sybase ASE

    ASE  مخفف Adaptive Server Enterprise است. آخرین نسخه آن 15.7 است. در اواسط دهه هشتاد آغاز شد. این می تواند میلیون ها تراکنش در یک دقیقه انجام دهد ، با استفاده از محاسبات ابری حتی دستگاه های تلفن همراه می توانند با بانک اطلاعات همگام شوند.

    Teradata

    در سال 1979 آغاز شد و بر روی سیستم عامل های لینوکس و ویندوز کار می کند. واردات و صادرات داده ها آسان است ، پردازش چندگانه در همان زمان امکان پذیر است ، داده ها به راحتی توزیع می شوند ، برای پایگاه های داده بسیار بزرگ مفید هستند.

    ADABAS

    ADABAS  مخفف System Adaptable Database System است. در سیستم عامل های ویندوز و یونیکس ، لینوکس اجرا می شود. سرعت پردازش داده سریع است ، صرف نظر از بار ، خروجی هر معامله قابل اعتماد است ، معماری آن کاملاً انعطاف پذیر است و با تقاضای متغیر همگام است.

    MySQL

    آخرین نسخه 8. زبان مورد استفاده C و C ++ است.  در لینوکس و ویندوز کار می کند.  پردازش داده ها با سرعت بالا ، استفاده از محرک ها باعث افزایش بهره وری می شود و در صورت لزوم به بازگرداندن داده ها کمک می کند.

    FileMaker

    آخرین نسخه پایدار 15.0.3 است.  در سیستم عامل های Mac ، Unix ، Linux ، Windows کار می کند. این اتصال به سیستم عامل هایی مانند اتصال به SQL امکان پذیر است ، به اشتراک گذاری اطلاعات به دلیل ابر ساده تر است.

    Microsoft Access

    آخرین نسخه پایدار 16.0.4229.1024.  در Microsoft Windows کار می کند. این یک سیستم مدیریت بانک اطلاعاتی مقرون به صرفه است که بیشتر توسط سایت های تجارت الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

    Informix

    آخرین نسخه پایدار 12.10.xC7. کدگذاری شده در مونتاژ ، C ، C ++.. سخت افزار از فضای کمتری استفاده می کند ، داده ها در همه زمان ها در دسترس است و نیازی به زمان نگهداری ندارد. توسط IBM توسعه یافته است.

    SQLite

    از آن به عنوان یک سیستم پایگاه داده برای موبایل استفاده می شود. به زبان C کدگذاری شده است. این می تواند روی سیستم عامل های لینوکس ، ویندوز و مک کار کند. از این رو به فضای زیادی احتیاج ندارد ، می تواند برای ذخیره سازی وب سایت های کوچک و متوسط ​​استفاده شود. سریع است و نیازی به تنظیم ندارد.

    PostgreSQL

    این یک پایگاه داده پیشرفته است. نسخه فعلی 9.6.2 است. این قابل استفاده در سیستم عامل های لینوکس و ویندوز است.این یک پایگاه داده رابطه ای شیء است. اطلاعات امن است. بازیابی اطلاعات سریعتر است. اشتراک داده از طریق داشبورد سریعتر است.

    Amazon RDS

    به این سرویس خدمات ارتباطی آمازون نیز گفته می شود. راه اندازی و بهره برداری بسیار آسان است و پایگاه داده بسیار ایمن است. تهیه نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی یک ویژگی داخلی است. بازیابی داده ها همچنین یک ویژگی داخلی است که درون آن مدیریت می شود.

    MongoDB

    این DBMS می تواند حجم زیادی از داده را همزمان پردازش کند و از حافظه داخلی استفاده کند بنابراین داده به راحتی در دسترس باشد ، استفاده از پیوست های بسیار پیچیده پشتیبانی نمی شود ، مقیاس بندی به راحتی امکان پذیر است. نمایش داده شد می تواند به راحتی برای خروجی بهینه سازی شده است.

    Redis

    آخرین نسخه پایدار 3.2.8 است. این می تواند بر روی سیستم عامل های ویندوز و لینوکس کار کند. این زبان به زبان ANSI C رمزگذاری شده است.سرعت بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است ، انواع داده ها مانند هش ها و رشته ها نیز پشتیبانی می شوند و عملکرد پرس و جوها زیاد است.

    CouchDB

    آخرین نسخه پایدار نسخه2.0.0. به زبان ارلنگ نوشته شده است. بر روی سیستم عامل های Windows و Linux کار می کند.شبکه سیستم ایمن ، کار با خطای کارآمد ، خروجی قابل اعتماد و سریع است.

    Neo4j

    آخرین نسخه پایدار 3.1.0 است. در جاوا رمزگذاری شده است. این قابل استفاده در سیستم عامل های Windows و Linux / Unix است. این بانک اطلاعاتی داده ها را در قالب نمودار ذخیره می کند. به سیستم مدیریت بانک اطلاعاتی گراف نیز گفته می شود.

    OrientDB

    آخرین نسخه پایدار 2.2.17 است. این زبان به زبان جاوا رمزگذاری شده است. این قابل استفاده در سیستم عامل های Windows و Linux است.  این یک پایگاه داده گرافیکی است. این است که به طور گسترده ای در بازار داده های بزرگ و برنامه های مبتنی بر وب در زمان واقعی استفاده می شود.

    Couchbase

    آخرین نسخه پایدار 4.5 است و در C، C ++ / Eriang کدگذاری شده است. این یک ابزار منبع باز است. این می تواند بر روی سیستم عامل های ویندوز و لینوکس کار کند.  تأخیر و توان آن برای بارهای با اندازه متوسط ​​مناسب است. سیستم اثبات فساد داده.

    Toad

    استفاده آسان ، نصب سریعتر ، خروجی بسیار کارآمد و داده ها می تواند در بسیاری از قالب ها صادر شود ، زمان کمتری برای مدیریت آن لازم است ، می تواند مقدار زیادی از داده ها را در قالب های مختلف صادر کند.

    phpMyAdmin

    آخرین نسخه پایدار 4.6.6 است. در PHP ، Javascript و XHTML کدگذاری شده است. این می تواند بر روی سیستم عامل های ویندوز و لینوکس کار کند. رابط کاربر پسند است ، داده ها را می توان در پرونده های CSV ، SQL ، XML صادر کرد و می توان آن را از دو قالب CSV و SQL وارد کرد.

    Sequel PRO

    مورد استفاده برای بانکهای اطلاعاتی Mac. استفاده از پایگاه داده های My SQL به راحتی قابل استفاده است. اتصال آسان و انعطاف پذیر است. نصب آسان و سریع است. این کار باعث می شود کار با برنامه های وب با استفاده از آن کار یکنواخت داشته باشد و خروجی آن سریع باشد.

    Robomongo

    این قابل استفاده در سیستم عامل های Windows و Linux است. ابزار رایگان و منبع باز.ابزار مقاوم است و می توان برای حجم زیادی از آن استفاده کرد. استفاده از خطا بهتر ، با ثبات تر به عنوان یک ابزار است و از ویژگی های آتی بسیاری برخوردار است.

    DbVisualizer

    رابط کاربر پسند است ، راه اندازی و نصب آن آسان است. امکان صادرات داده با فرمت CSV را دارد. اگر تعداد زیادی ردیف بازیابی شده باشد ، کاربر می تواند به پایین حرکت کند تا خروجی را مشاهده کند.

    Hadoop HDFS

    این ذخیره سازی داده های بزرگ را فراهم می کند و از بسیاری از ماشین ها برای ذخیره داده استفاده می کند ، بنابراین دسترسی به داده ها آسان است. با ذخیره اضافی داده ها از از بین رفتن داده ها جلوگیری می شود. احراز هویت داده نیز موجود است. پردازش موازی داده ها امکان پذیر است.

    Cloudera

    پردازش داده با سرعت بالا ، آن را به گزینه ای جذاب برای شرکت های بزرگ تبدیل می کند. بهره وری بیشتر برای تعداد زیادی از داده ها سطح بالایی از امنیت را فراهم می کند ، این ابزار عملکرد را بهبود می بخشد.

    MariaDB

    بر روی سیستم عامل های Mac / Unix / Linux / Windows کار می کند. از بروزرسانی یا در دسترس بودن بالاتری برخوردار است و بسیار مقیاس پذیر است ، از پشتیبانی چند هسته ای برخوردار است ، از موضوعات مختلفی استفاده می کند ، از پروتکل اینترنت پشتیبانی می کند. دسترسی به بانک اطلاعاتی را در زمان واقعی فراهم می کند.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا