• رونمایی مایکروسافت از دستور XLOOKUP در اکسل

    رونمایی مایکروسافت از دستور XLOOKUP در اکسل

    مهم نیست که مایکروسافت چه تغییراتی در نرم افزار خود ایجاد می کند یا رقابت تازه ای را در مجموعه محصولات خود دارد ، یک چیز درست است: بسیاری از کاربران صفحه گسترده از نرم افزار اکسل استفاده می کنند.
    برای اولین بار از 34 سال پیش ارسال شده ، اکسل محصولی پیش فرض است که برای وارد کردن داده ها و انجام محاسبات مورد استفاده قرار می گیرد ، و این همچنان یک قطعه کلیدی از مایکروسافت آفیس است.
    مایکروسافت یکی از بزرگترین بروزرسانی های اکسل خود را در روز چهارشنبه یک ویژگی با نام XLOOKUP را معرفی کرد ، که برای رفع برخی از کاستی های یکی از محبوب ترین ویژگی های اکسل ، VLOOKUP ، طراحی شده است.
    از زمان انتشار نسخه 1.0 اکسل برای Macintosh در سال 1985 ، این نرم افزار شامل VLOOKUP برای کمک به کاربران در انتقال اطلاعات از یک قسمت از صفحه گسترده به بخش دیگر بود. مطابق پست وبلاگ مایکروسافت روز چهارشنبه ، این سومین عملکرد پرکاربرد ، بعد از SUM و AVERAGE بود. V مخفف عمودی است ، اشاره ای به توانایی عملکرد در بازیابی اطلاعات در ستون های عمودی. عملکردی مشابه HLOOKUP با داده هایی که در ردیف های افقی هستند کار می کند.
    VLOOKUP محدودیت های قابل توجهی داشت. نتایج به جای بازی دقیق ، مطابق تقریبی آنچه کاربر به دنبال آن بود ، پیش فرض نشده است. XLOOKUP آن را برطرف می کند.
    همچنین ، VLOOKUP فقط می تواند داده هایی را که در سمت راست و نه در سمت چپ ستون مرجع قرار دارد ، تف کند ، بنابراین کاربران برای استفاده از این تابع غالباً مجبور به تنظیم مجدد داده های خود می شوند. با استفاده از XLOOKUP ، کاربران می توانند داده هایی را که در سمت چپ یا راست قرار دارند ، ترسیم کنند و VLOOKUP و HLOOKUP را با یک عملکرد واحد ترکیب می کند.
    Joe McDaid ، مدیر ارشد برنامه های Excel ، از طریق ایمیل به CNBC گفت که برای پی بردن به محدودیت های VLOOKUP ، کاربران پیشرفته به ترکیبی از توابع دیگر ، INDEX / MATCH روی می آورند ، اما می توانند برای اکثر افراد پیچیده باشند.
    مک داید نوشت: XLOOKUP "قوی تر از INDEX / MATCH و قابل دسترسی تر از VLOOKUP است".

    این تغییر تحسین هایی در توییتر به دست آورد.
    و در یک هیئت مدیره بحث Reddit که به حسابداری اختصاص داده شده است ، افراد یادداشتهایی در مورد این موارد ارسال کردند.
    Rhett Weller ، مدیر ارشد امور مالی در Cisco ، از Excel برای پیش بینی درآمد استفاده می کند. او مشتاقانه منتظر استفاده از XLOOKUP است.

    این برنامه فقط در بتا و دسترسی محدود برای برخی از افراد در برنامه Microsoft Office 365 Insider است. مایکروسافت ظرف چند هفته آینده آن را به صورت گسترده تر منتشر خواهد کرد.
    ولر در مصاحبه ای پس از اعلام بروزرسانی گفت: "این فقط یک فرمول ساده با یک جستجوی آرایه ساده است که هر کسی می تواند از آن استفاده کند." "این بسیار هیجان انگیز است."

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا