• کاربران گوگل مپس اکنون به آسانی می‌توانند پروفایل عمومیشان را ویرایش کنند

    وبینوکس - تاکنون گوگل به کاربران اجازه مدیریت پروفایل عمومی این اپ را نمی‌داد

    گوگل در حال ارائه یک به‌روزرسانی برای Google Maps است که برای کاربران امکان ویرایش پروفایل عمومیشان از این اپ موبایل را فراهم می‌آورد؛ در نتیجه این به‌روزرسانی، کاربران امکان افزایش کنترل بر آنچه کاربران دیگران وقتی به صفحه آنها نگاه می‌اندازند را خواهند داشت.
     
    به گزارش وبینوکس از رایورز به نقل از اسلش‌گیر، این گزینه جدید مدیریتی کنترل تصویر بیو و پروفایلشان را برای کاربران ممکن می‌سازد.
    از جمله دیگر قابلیت‌های جدید این سرویس می‌توان به این اشاره کرد که کاربران در صورتی که یک راهنمای محلی(Local Guide) باشند می‌توانند آن را نشان دهند، و نمایش دهند که چند امتیازی دارند.  
     
    تاکنون گوگل به کاربران اجازه مدیریت پروفایل عمومی این اپلیکیشن را نمی‌داد؛ به عبارت دیگر، بالاترین کاری که کاربران می‌توانستند انجام دهند انتخاب گزینه «نقش‌آفرینی‌های شما» در منوی کناری این اپ بود تا اطلاعات راهنمای محلی آنها، با این فرض که مشارکت نموده‌اند، نمایش داده شود و سپس از منوی سه‌نقطه‌ای گزینه دیدن پروفایل عمومی(View public profile) را انتخاب کنند.
    این کار صرفا باعث نمایش داده شدن تصویر پروفایل، نام، و نظرات و نمرات کاربران به آنها می‌شد.
     
    به نوشته وب‌سایت Android Police، این شرکت در حال انتشار آپدیت جدیدی است که یک گزینه «پروفایل شما» را به منوی جانبی زیر نقش‌آفرینی‌های شما (Your contributions) اضافه کند، تا بدین طریق کاربران به آسانی بتوانند پروفایل عمومیشان را بیابند و در آن تغییرات انجام دهند.
    گفتنی است از طریق این بخش جدید، کاربران می‌توانند به طور اختیاری یک بیو را به پروفایلشان اضافه کنند تا کاربران دیگر ببینند که آیا آنها از طریق یکی از نظراتی که نوشته‌اند بر روی پروفایل کاربر کلیک کنند یا نه.
    علاوه بر این، کاربران می‌توانند تصویر پروفایلشان و نامی که به صورت عمومی نمایش داده می‌شود را تغییر دهند؛ به این طریق حفظ درجه‌ای از محرمانگی آسان‌تر می‌شود، که به طور بالقوه انگیزه کاربران برای نگارش نظرشان را افزایش می‌دهد.
     
    ورای آن، کاربران امکان مخفی کردن یا نمایش نقش‌آفرینی‌هاشان بر روی صفحه پروفایل را به دست آورده‌اند – این بدان معنا نیست که نظرات در صورتی که مخفی شوند دیگر قابل رویت نخواهد بود بلکه صرفا به این معناست که از خود صفحه پروفایل حذف شده‌اند.- اگر شما مشخصا از بابت واکنش‌های شدید به یک نظر منفی نگرانی دارید، این گزینه جدید همچنین به کاربران امکان مخفی کردن پروفایل‌هایشان از معرض دید کسب و کارها را می‌دهد.
      

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا