• نمایشگر هوشمند ThinkSmart View لنوو معرفی شد

    وبینوکس - تینک‌اسمارت ویو نمایشگر هوشمند جدید لنوو است که امکان برقراری تماس صوتی و ویدئویی را از طریق مایکروسافت تیمز فراهم می‌کند معرفی شده است.

    لنوو جمعه‌ی گذشته محصول جدیدی را از خانواده‌ی محصولات سری ThinkSmart معرفی کرد که به‌طور ویژه برای کسانی طراحی شده است که به برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی علاقه‌مند هستند. این محصول جدید که از آن با نام ThinkSmart View یاد می‌شود، در واقع دستگاهی است که برای کسب‌و‌کارها مزیت‌های زیادی به‌همراه دارد و به کارکنان شرکت‌ها امکان می‌دهد به‌شکلی ساده با همکاران‌شان ارتباط برقرار کنند؛ حتی در مکان‌های عمومی. 

    ThinkSmart View برای پردازش وظایف مختلف از سیستم-روی-چیپ APQ8053 کوالکام استفاده می‌کند و آن را می‌توان نمایشگری هوشمند به‌حساب آورد که به‌لطفش می‌توان با دوستان و همکاران از طریق اپلیکیشن مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) به‌صورت صوتی و ویدئویی ارتباط برقرار کرد. این نمایشگر به‌شما امکان می‌دهد با تنها یک بار لمس کردن، تماس برقرار کنید و کنفرانس‌های ویدئویی تشکیل دهید. در ضمن امکان جفت‌کردن تینک‌اسمارت ویو لنوو با هدفون‌های بلوتوثی نیز وجود دارد؛ با انجام این کار می‌توان نویز پس‌زمینه را کاهش داد و بهتر در جلسه‌‌های ویدئویی با همکاران صحبت کرد.

    نمایشگر هوشمند ThinkSmart View لنوو معرفی شد

    تینک‌اسمارت ویو دارای دکمه‌ی شاتر فیزیکی مجزا است و کاربر می‌تواند از طریق پین، آن را قفل کند؛ با این اوصاف محصول جدید لنوو از لحاظ امنیتی نیز در سطحی قابل‌قبول قرار دارد. لنوو گفته است که محصول جدیدش طی ماه جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد و علاقه‌مندان خواهند توانست آن را تهیه کنند. بر اساس اعلام رسمی،‌ ThinkSmart View دارای قیمت پایه‌ی ۳۴۹ دلار است؛ در ضمن کاربران می‌توانند در صورت تمایل آن را همراه با هدست بلوتوثی ThinkPad X1 ANC با قیمت ۴۴۹ دلار تهیه کنند.

    لنوو ابتدا در سال ۲۰۱۸ وارد بازار مربوط به دفاتر کاری هوشمند شد و محصولاتی را در این زمینه معرفی کرد؛ لنوو در این سال به معرفی سری جدیدی از محصولاتش با نام تجاری تینک‌اسمارت (ThinkSmart) پرداخت. تینک‌اسمارت هم شامل محصولات سخت‌‌افزاری است و هم نرم‌‌افزار و البته سرویس‌های خاصی را شامل می‌شود. یکی از این سرویس‌ها، «خدمات حرفه‌‌ای دفتر کاری هوشمند» (Smart Office Professional Services) نام دارد که به مشتریان کمک می‌‌کند به‌لطف مجموعه‌‌ای از فناوری‌های جدید، کارشان را راحت‌تر از قبل انجام دهند. لنوو همچنین از طریق همکاری تجاری با برخی شرکت‌ها توانسته است محصولاتش را بهتر از قبل به مشتریان عرضه کند؛ ازجمله‌ی این همکاری‌ها می‌توان به همکاری با مایکروسافت برای استفاده‌ی ویژه از اپلیکیشن تیمز اشاره کرد.

    نمایشگر هوشمند ThinkSmart View لنوو معرفی شد

    لنوو جمعه‌ی گذشته افزون بر محصول بالا، نرم‌افزار خاصی را با نام ThinkSmart Manager معرفی کرد؛ تینک‌اسمارت منیجر به سازمان‌های فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات (IT) کمک می‌کند به‌راحتی دستگاه‌‌های خاص خانواده‌ی ThinkSmart را کنترل کنند و روی آن‌ها نظارت داشته باشند. به‌لطف تینک‌اسمارت منیجر، تیم‌های IT می‌توانند از راه دور تنظیمات خاصی را روی دستگاه‌ها انجام دهند، آن‌ها را مدیریت و به‌روزرسانی کنند و همچنین مشکلاتی را که برای آن‌ها پیش آمده است برطرف نمایند. در ضمن به‌لطف ThinkSmart Manager می‌توان به وضعیت دستگاه‌ها به‌صورت آنی دسترسی پیدا کرد که قابلیتی بسیار کاربردی به‌شمار می‌آید. همچنین مدیران حوزه‌ی IT می‌توانند به‌لطف این نرم‌‌افزار که توسط سرویس ویژه‌ی «احراز هویت امن لنوو» پشتیبانی می‌شود، از راه دور نسبت به تغییر BIOS دستگاه‌ها اقدام کنند.

    لنوو در کنار محصولات موارد موردبحث، رایانه‌های شخصی و همچنین نمایشگرهای جدیدی را در معرض دید قرار داد تا دست کاربران برای تهیه‌ی محصولات جدید باز شود. یکی از محصولات معرفی‌شده توسط لنوو، رایانه‌ی بدون کیس (All-in-One) جالبی با نام ThinkCentre M90a است که برای پردازش وظایف مختلف از پردازنده‌ی نسل دهمی سری Core اینتل استفاده می‌کند؛ این رایانه‌ی بدون کیس همچنین دارای نمایشگری ۲۳/۸ اینچ با وضوح فول HD است و از صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos) پشتیبانی می‌کند.

    نمایشگر هوشمند ThinkSmart View لنوو معرفی شد

    به‌علاوه رایانه‌ی جدید لنوو از قابلیت‌های امنیتی خاصی تحت نام تینک‌شیلد (ThinkShield) بهره‌مند است. در ضمن نمایشگر معرفی‌شده توسط لنوو از قابلیت PrivacyGuard نیز به‌منظور حفاظت از داده‌های مهم بهره می‌‌گیرد. همچنین این نمایشگر می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار، کاری کند که وقتی کاربر رویش را برمی‌گرداند، صفحه تار شود؛ بدین ترتیب کسی نخواهد توانست بدون اجازه به تماشای محتوای به‌نمایش‌درآمده مشغول شود. نمایشگر موردبحث دارای دوربین مادون قرمز است که با قابلیت امنیتی ThinkShutter همراه شده است تا جلوی دید لنز گرفته شود. همچنین به‌لطف این دوربین می‌توان از طریق سرویس احراز هویت ویندوز هلو (Windows Hello) با استفاده از قابلیت تشخیص چهره، قفل ویندوز را باز کرد.

    لنوو همچنین نمایشگر ۲۷ اینچ ThinkVision Creator Extreme را با پشتیبانی از HDR1000 معرفی کرده که به‌طور ویژه مخصوص خالقان محتوا است. این نمایشگر جدید پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی DCI-P3، پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB و پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی BT.709 را ارائه می‌دهد. افزون بر محصولات یادشده، لنوو محصول دیگری را نیز با نام ThinkVision T34w-20 معرفی کرده که در دسته‌ی مانیتورها جای می‌گیرد و اندازه‌ای ۳۴ اینچی دارد؛ نمایشگر خمیده‌ی ThinkVision T34w-20 از انحنای 1500R بهره می‌گیرد، دارای نسبت تصویر ۲۱:۹ است و محتوای بصری را با وضوح ۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۴۰ به‌نمایش می‌گذارد. این محصول همچنین دارای درگاه USB Type-C است. 

    نمایشگر هوشمند ThinkSmart View لنوو معرفی شد

    در نهایت به لپ‌تاپ‌‌های جدید ThinkPad X1 می‌رسیم که طی سال جاری میلادی قرار است روانه‌ی بازار شوند. این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌ی نسل دهمی اینتل سری Core vPro بهره می‌گیرند و از نمایشگرهای متنوعی با وضوح 4K با پشتیبانی از دالبی ویژن استفاده می‌کنند؛ در ضمن مدلی دیگر از نمایشگر فول HD با روشنایی ۵۰۰ نیت و پشتیبانی از فناوری PrivacyGuard بهره می‌گیرد. 

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا