• لنوو از کامپیوتر رومیزی ThinkCentre M90a رونمایی کرد

    وبینوکس - لنوو کامپیوتر All in One جدیدی را در CES 2020 به نمایش گذاشت که از پردازند‌ه‌ی نسل دهم و کارت گرافیک Radeon 625 بهره می‌برد.

    لنوو در کنار دیگر رونمایی‌های امروز خود پیش از شروع رسمی نمایشگاه 2020، از یک کامپیوتر رومیزی چندکاره (All in One) رونمایی کرد که مخصوص کاربران تجاری و سازمانی طراحی شده است. ThinkCentre M90a AIO کارایی و قابلیت‌های لپ‌تاپ حرفه‌ای را با نمایشگری بزرگ ترکیب می‌کند.

    لنوو از کامپیوتر رومیزی ThinkCentre M90a رونمایی کرد

    کامپیوتر ThinkCentre M90a مجهز به نمایشگر ۲۳/۵ اینچی Full HD است که رونمایی ۲۵۰ تا ۳۵۰ نیت را به کاربر ارائه می‌کند. فناوری امنیتی PrivacyGuard از قابلیت‌های انتخابی کامپیوتر لنوو محسوب می‌شود که از مشاهده‌ی اطلاعات حساس کاربر توسط دیگران جلوگیری می‌کند. همچنین قابلیتی به‌نام PrivacyAlert در کامپیوتر جدید برند چینی پشتیبانی می‌شود که درصورت نگاه کردن افراد دیگر به نمایشگر، به کاربر هشدار می‌دهد. احتمالا این قابلیت برای شناسایی افراد از وب‌کم استفاده می‌کند. به‌علاوه همین قابلیت در زمان نگاه نکردن کاربر به نمایشگر، صفحه را تار می‌کند. از قابلیت‌های امنیتی دیگر ThinkCentre M90a می‌توان به حسگر اثر انگشت و تراشه‌ی dTPM 2.0 اشاره کرد.

    لنوو از کامپیوتر رومیزی ThinkCentre M90a رونمایی کرد

    لنوو برای به حداقل رساندن ابعاد کامپیوتر همه‌کاره‌ی رومیزی خود، از قطعات کامپیوترهای شخصی همراه استفاده کرده است. از میان آن‌ها می‌توان به پردازنده‌های نسل دهم اینتل اشاره کرد (احتمالا Comet Lake-U). برند چینی برای پردازنده‌ی گرافیکی نیز از Radeon 625 مجهز به دو گیگابایت حافظه‌ی رمز گرافیکی GDDR5 استفاده می‌کند. ماژول‌های حافظه‌ی رم دستگاه از نوع SO-DIMM هستند که تا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی DDR4 را پشتیبانی می‌کنند. برای حافظه‌ی داخلی نیز یک اسلات M.2-2242 SSD (با OPAL‌ انتخابی) به‌همراه یک هارد ۲/۵ اینچی در نظر گرفته شده است. درنهایت می‌توان این کامپیوتر را به ODD نیز مجهز کرد.

    لنوو از کامپیوتر رومیزی ThinkCentre M90a رونمایی کرد

    کامپیوتر ThinkCentre M90a در بحث اتصال از تمامی موارد مورد نیاز مشتریان پشتیبانی می‌کند. از میان آن‌ها می‌توان به Wi-Fi 6، GbE، USB 3.1 Gen1/Gen 2 Type-A، USB 3.1 Gen 1 Type-C، 3-in-1 Card Reader، Serial Port و DisplayPort اشاره کرد.

     

    لنوو کامپیوتر ThinkCentre M90a را به‌صورت رسمی محصولی برای کاربران سازمانی و شرکتی معرفی می‌کند. منتهی چینی‌ها در همین ساختار از اسپیکرهای حرفه‌ای دالبی اتمس استفاده کرده‌اند تا صدایی عالی برای کاربر تولید شود. برای تکمیل این ترکیب، یک درایو بلوری گزینه‌ای عالی خواهد بود. منتهی هنوز هیچ خبر و اطلاعاتی پیرامون به‌کارگیری این درایو در کامپیوتر لنوو در دست نیست.

    لنوو از کامپیوتر رومیزی ThinkCentre M90a رونمایی کرد برای مشاهده در ابعاد اصلی روی تصویر کلیک کنید

    کامپیوتر ThinkCentre M90a از ژوئن سال جاری به‌قیمت ۱،۰۹۹ دلار برای فروش عرضه می‌شود.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا