• سامسونگ در رویداد CES 2020 تلویزیون Sero TV را برای بازارهای جهانی معرفی کرد

    وبینوکس - تلویزیون Sero TV با رزولوشن 4K توانایی چرخش عمودی برای نمایش محتوای اینستاگرام و تیک‌تاک را دارد.

    آوریل سال گذشته‌، سامسونگ تلویزیونی معرفی کرد که می‌توانست محتوا را درصورت استقرار افقی نیز نمایش دهد. این محصول The Sero نام داشت و مانند Surface Hub 2 مایکروسافت، صفحه‌‌نمایشش برای نمایش محتوای اپلکیشن‌های گوشی‌های هوشمند مانند استوری‌های اینستاگرام و اسنپ‌چت و تیک‌تاک مناسب بود.

    سامسونگ ماه مه گذشته، مدل 4K از این نمایشگر را با قیمت ۱٫۸۹ میلیون یوان (۱،۶۲۰ دلار) در بازار کره‌‌جنوبی عرضه کرد و امروز در CES 2020 نیز اعلام کرد The Sero با طراحی خاص خود امسال روانه‌های چندین بخش از بازارهای بین‌المللی خواهد شد.

    براساس اظهارات سامسونگ، The Sero طراحی‌شده از نسل موبایل است و ازطریق قابلیت NFC به گوشی کاربر متصل می‌شود و تقریبا تمامی محتوای درون گوشی هوشمند اعم از ویدئوها، بازی‌ها، شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های اینترنتی و... را به‌نمایش می‌گذارد.

    اگر یکی از گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی را داشته باشید، Sero به‌صورت خودکار چرخش می‌یابد تا با جهت‌گیری محتوا مطابقت پیدا کند. این ترفندی هوشمندانه برای در حداقل نگه‌داشتن اندازه‌ی نوارهای سیاه در قسمت‌های بالا و پایین محتوا است. شگفت‌انگیز است که چگونه این سیستم از عهده‌ی سوییچ‌کردن کاربر، بین عکس‌های موجود در آلبوم‌های پر از محتوای افقی و عمودی برمی‌آید.

    سامسونگ در رویداد CES 2020 تلویزیون Sero TV را برای بازارهای جهانی معرفی کرد

    البته The Sero می‌تواند به‌عنوان تلویزیون معمولی نیز به‌کار رود. این دستگاه پنلی ۴۳ اینچی با اسپیکرهای ۶۰ واتی و ۴٫۱ کاناله دارد. کره‌ای‌ها درباره‌ی رزولوشن The Sero حرفی نزده‌اند؛ اما به‌نظر می‌رسد رزولوشون محصول مذکور 4K باشد. همچنین ریموتی میکروفون‌دار برای پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی تعبیه شده است. The Sero قرار است به‌عنوان سومین بخش از مجموعه‌ی طراحی‌محور خانواده‌ی تلویزیون‌های Frame and Serif سامسونگ شناخته شود و بخشی از تلاش‌های گسترده‌ی سامسوگ برای جلب توجه مشتریان جوان است. یکی دیگر از تلاش‌های غول فناوری کره پروژه‌ی PRISM است که هفت ماه پیش برای عرضه‌ی گستره‌ای از محصولات خانگی سفارشی، ازجمله یخچال‌های رنگارنگ راه‌اندازی شد.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا