• کروم بوک ایسوس Flip C436 از پروژه آتنا با شارژدهی یک روزه معرفی شد

    وبینوکس - ایسوس در نمایشگاه CES از جدیدترین کروم‌بوک خانواده‌ی Flip موسوم به C436 رونمایی کرد که عضوی از پروژه‌ی آتنا هم محسوب می‌شود.

    ایسوس از عضو جدید لپ‌تاپ‌های تبدیل‌شونده‌ی خود موسوم به Chromebook Flip در CES 2020 رونمایی کرد. محصول جدید به‌نام C436 معرفی شد که با دارا بودن یک لولای ۳۶۰ درجه، توانایی تبدیل شدن به لپ‌تاپ را دارد. نکته‌ی اصلی کروم‌بوک ایسوس، تأییدیه‌ی پروژه‌ی آتنا اینتل است. درنتیجه محصول جدید ایسوس با هدف ارائه‌ی دوام و شارژدهی بالا معرفی می‌شود و از طراحی باریک و سبک و شارژدهی طولانی بهره می‌برد.

    کروم‌بوک جدید ایسوس فلیپ با انواع پیکربندی‌ها و حداکثر پردازنده‌ی نسل دهمی Core i7 اینتل به‌همراه حداکثر ‌حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. شرکت سازنده برای بخش ذخیره‌ساز نیز درایو SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و از نوع M.2 را در نظر گرفته است. باتوجه به پیکربندی مذکور، فلیپ C436 را می‌توان عضوی حرفه‌ای از خانواده‌ی کروم‌بوک‌ها دانست. به‌علاوه این کروم‌بوک از اتصال +Wi-Fi 6 Gig هم بهره می‌برد که در صورت اتصال به اکسس پوینت مناسب، اتصال با سرعت بالا و تأخیر و قطعی پایین را به کاربر ارائه می‌کند. به‌علاوه دو عدد پورت اتصالی USB 3.2 Gen 1 Type-C در کروم‌بوک جدید ایسوس وجود دارد. همچنین Flip C436 به قابلیت اتثال بلوتوث ۵ نیز مجهز خواهد بود. درنهایت باید به اسلات میکرو اس‌دی کروم‌بوک مذکور اشاره کرد که از کارت‌هایی تا ظرفیت دو ترابایت پشتیبانی می‌‌کند.

    لپ‌تاپ جدید ایسوس، نمایشگر ۱۴ اینچی و وزنی در حدود یک کیلوگرم دارد و برای کاربردهای سفر بسیار عالی محسوب می‌شود. وزن پایین و طراحی باریک، به‌لطف شاسی از جنس آلیاژ منیزم ممکن شده است. ایسوس برای نمایشگر کروم‌بوک جدید خود از نمایشگر لمسی مجهز به فناوری NanoEdge استفاده کرد که ضخامت آن را به‌میزان قابل‌توجهی کاهش داد. استفاده از نمایشکر مذکور، نرخ نمایشگر به بدنه را در کروم‌بوک ایسوس یه ۸۵ درصد می‌رساند. درنتیجه شرکت سازنده ادعا می‌کند که لپ‌تاپ ۱۴ اینچی را در ابعادی نزدیک به کامیپوترهای شخصی ۱۳ اینچی عرضه می‌کند.

    کروم بوک ایسوس Flip C436 از پروژه آتنا با شارژدهی یک روزه معرفی شد

    لپ‌تاپ مجهز به سیستم‌عامل کروم از ایسوس، با نمایشگر Full HD در دست‌رس خواهد بود و در حالت استفاده به‌صورت تبلت، می‌توان از قلم هوشمند به‌همراه آن استفاده کرد. نمایشگر کروم‌بوک فلسپ C436، در حالت استفاده از قلم هوشمند، تا ۴،۰۹۶ سطح فشار را شناسایی می‌کند. اگرچه شاید هنرمندان هنوز برای استفاده از کروم‌بوک به‌عنوان ابزار طراحی آماده نباشند، قابلیت‌های مذکور به‌همراه پشتیبانی از فضای رنگی sRGB در محصول جدید ایسوس، آن را به دستگاهی مناسب برای بررسی و مرور محتوای بصری تبدیل می‌کند.

    کروم‌بوک جدید ایسوس باوجود تمامی قابلیت‌های حرفه‌ای، تا ۱۲ ساعت شارژدهی را به کاربر ارائه می‌کند که شاید تیاز حمل آداپتور شارژر را نیز برای بسیاری از کاربران از بین ببرد. هیچ‌گونه اطلاعاتی از قیمت کروم‌بوک Flip C436 در دست نیست، اما از لحاظ زمان عرضه می‌توان فصل اول یا دوم سال جاری را (طبق گفته‌ی نماینده‌های ایسوس) پیش‌بینی کرد.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا