• ساندبارهای جدید سامسونگ در CES 2020 معرفی شدند

    وبینوکس - ساندبارهای جدید سامسونگ در رده‌های قیمتی ارزان‌قیمت، میان‌رده و رده‌بالا با قابلیت‌های پخش صدای دالبی اتموس، حالت بازی و اتصال بلوتوث در CES 2020 معرفی شدند.

    سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 ساندبارهای جدید خود را با فناوری‌های جدیدی مثل استفاده از اسپیکرهای یکی از تلویزیون‌‌های QLED سامسونگ به‌عنوان اسپیکرهای ساندبار برای ایجاد کانال‌های اضافی صدا و اتصال از طریق بلوتوث، همراه و معرفی کرد.

    سامسونگ نیز مانند رقیبش ویزیو، ساندبارهای خود را در رده‌های قیمتی ارزان‌قیمت، میان‌رده و رده بالا معرفی کرده است که به ترتیب با حروف Q و S و T قبل از عدد مدل مشخص شده‌اند.

    ساندبار Q800T، جدیدترین و شاید بهترین ساندبار سامسونگ با قابلیت پخش صدای دالبی اتموس 3.1.2 جدید این شرکت است. ساندبار جدید سامسونگ قابلیت بسیار جذابی به‌نام سیمفونی ساند (Symphony Sound) دارد که با فعال‌شدن آن زمانی‌که ساندبار با یکی از تلویزیون‌های QLED ۲۰۲۰ سامسونگ جفت می‌شود، از اسپیکرهای فوقانی آن برای پخش صدا از بالا استفاده می‌کند.

    چندین سوراخ در جلوی Q800T ایجاد شده است که صدا را به سمت بالا هدایت می‌کنند. این سوراخ‌ها بدین دلیل در جلوی ساندبار قرار گرفته‌اند که اگر کاربران آن را در زیر تلویزیون قرار دادند، تلویزیون مانع هدایت صدا به سمت بالا نشود. ساندبار HW-N650 سامسونگ نیز چنین ساختاری دارد.

    ساندبارهای جدید سامسونگ در CES 2020 معرفی شدند

    به‌گفته‌ی مسئولان سامسونگ، ساندبارها در ۴۰ درصد از مواقع برای شنیدن موسیقی استفاده می‌شوند و به همین دلیل این شرکت ساندبار چهار کاناله‌ی S60 را با همین هدف بهینه‌سازی کرده است. در این اسپیکر صدا دو اسپیکر برای پخش صدا از بالا و دو اسپیکر شیپوری برای پخش صدا از طرفین وجود دارد. از دیگر قابلیت‌های ساندبار میان‌رده‌ی سامسونگ می‌توان به قابلیت کنترل صوتی با‌استفاده‌از دستیارهای صوتی الکسای آمازون و بیکسبی سامسونگ (البته این دستیار صوتی در آینده فعال خواهد شد) و برخورداری از ساب‌وو‌‌فر بی‌سیم ۶٫۵ اینچی W599 اشاره کرد.

    ساندبارهای جدید سامسونگ در CES 2020 معرفی شدند

    مدل‌های ارزان‌‌قیمت T سامسونگ نیز نسبت به قیمت مناسبش، با ویژگی‌های مناسبی تولید خواهند شد که شامل صدای مجازی DTS:X برای تولید صدای بلندتر، حالت بازی (برای فعال‌شدن این حالت ساندبار  باید آن را به کنسول متصل کنید) و قابلیت متصل‌شدن چند دستگاه به آن از طریق بلوتوث می‌شود؛ البته هنوز مشخص نیست که آیا دو کاربر هم‌زمان می‌توانند پخش موسیقی را کنترل کنند یا خیر. قیمت و زمان عرضه‌ی هیچ یک از این محصولات هنوز مشخص نیست.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا