• نیکون از لنز Nikkor Z 70-200mm f/2.8 رونمایی کرد

    وبینوکس - نیکون در نمایشگاه CES از محصولات متنوعی در خانواده دوربین و لنز رونمایی کرد که چند لنز با زیربرند نیکور هم در میان آن‌ها دیده می‌شود.

    نیکون در CES 2020 از محصولات متنوعی رونمایی کرد. دوربین‌های جدید در دسته DSLR و Superzoom و لنزهایی از زیربرند Nikkor، از محصولات مهمی بودند که توسط برند ژاپنی در نمایشگاه CES امسال معرفی شدند. یکی از لنزهای مهمی که در جریان کنفرانس خبری نیکون رونمایی شد، Nikkor Z 70–200mm f/2.8 VR S نام دارد.

    لنز نیکون Nikkor Z 70–200mm

    نیکون در لنز جدید خود از المان‌های SR و فلورایت و ED استفاده می‌کند که تصاویر کاملا شفاف و تمیز را در تمامی سطح فریم و دهانه‌ی دیافراگم، در کل بازه‌ی بزرگ‌نمایی، ثبت می‌کند. دهانه‌ی دیافراگم f/2.8 در لنز جدید نیکور به‌معنای توانایی ثبت تصاویر باکیفیت با جلوه‌ی بوکه خواهد بود که سوژه‌ی اصلی را در نقطه‌ی‌ اصلی تمرکز عکس نشان می‌دهد. لنز تله‌فوتو در محصول جدید، کمترین فاصله‌ی حداقلی فوکوس را با ۰/۵ متر فاصله‌ی فوکوس در کلاس خود ارائه می‌کند.

    کارایی فوکوس خودکار لنز جدید Nikkor Z، با لنزهای مشهوری همچون AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR برابری می‌کند. در حالت تصویربرداری از سوژه‌های بسیار سریع نیز می‌توان کارایی بهینه‌ای از لنز جدید ژاپنی‌ها استخراج کرد. استفاده از سیستم فوکوس چندگانه در درایو فوکوس خودکار، نشان‌دهنده‌ی کارایی بسیار بالا و بهینه با کمترین انحراف ممکن خواهد بود که حتی در فواصل نزدیک نیز کیفیت بالایی را ارائه می‌کند.

    لنز نیکون Nikkor Z 70–200mm

    نیکون با پیاده‌سازی ترکیبی از پوشش ANEO و Nano Crystal در لنز جدید دسته‌ی Z، تاری و جلوه‌های اضافه را در تصاویر به حداقل رسانه است. لنز جدید، طراحی کوچک و سبک دارد که در ترکیب با دوربینی هماهنگ سا سیستم لنز Z، می‌تواند کیفیت بالای تصویر را همراه‌با قابلیت جابه‌جایی بهینه به عکاس ارائه کند. به‌علاوه برند ژاپنی قابلیت کنترل روی Focus Breathing را نیز با لنز جدید ارائه می‌کند که نه‌تنها در زمان ضبط فیلم، بلکه در حالت عکس‌برداری با تغییر فوکوس، کارایی بالایی دارد.

    لنز نیکون Nikkor Z 70–200mm

    لنز جدید خانواده‌ی Z از محصولات نیکور، مجهز به یک حلقه‌ی کنترلی است که همراه‌با پنل اطلاعات لنز و دکمه‌های عملیایتی روی آن، عملیات طبیعی و ساده و نرم را برای تصویربردار ممکن می‌کند. مکانیزم VR نیز که در نام لنز جدید استفاده می‌شود، کارایی جبران لرزش را دارد که در تاریخ لنزهای نیکور برای دوربین‌هایی با لنزهای قابل‌تعویض، یک پیشرفت قابل‌توجه محسوب می‌شود. درنهایت از قابلیت‌های مهم لنز Nikkor Z می‌توان به مقاومت در برابر پاشش آب و گرد‌وغبار و همچنین پوشش فلورئوری برای محافظت در برابر خاک، آب، روغن و گردو‌غبار اشاره کرد. لنز جدید نیکون به‌زودی برای پیش‌سفارش در فروشگاه‌های آنلاین همچون آمازآمازونون عرضه می‌شود.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا