• سیگیت از درایوهای ذخیره‌‌سازی HAMR و Dual Actuator با پکیج ماژولار اختصاصی رونمایی کرد

    وبینوکس - سیگیت در نمایشگاه CES 2020 تعدادی از اعضای جدید خانواده‌ی محصولات ذخیره‌سازی خود را به نمایش گذاشت که برخی از آن‌ها مخصوص کاربران تجاری هستند.

    سیگیت در نمایشگاه CES 2020 دو خبر مهم داشت. یکی از آن‌ها رونمایی از نسل جدید درایوهای ذخیره‌سازی اکسترنال بود و دیگری سیستم ماژولار ذخیره‌سازی را نشان می‌دهد. سیستم ماژولار با برند اختصاصی Lyve معرفی شد. صرف‌نظر از نوآوری شرکت آمریکایی در ارائه‌ی سیستم‌های ماژولار و ظرفیت عظیم ذخیره‌سازی در آن‌ها، درایوهای مورد استفاده نیز جذابیت زیادی برای کاربران و کارشناسان سخت‌افزاری به‌همراه داشتند. سیگیت در سیستم ماژولار خود از درایوهای حرفه‌ای HAMR و Dual-Actuator استفاده می‌کند.

    سیستم ماژولار Lyve Drive Mobile Storage System راهکاری عالی برای مشتریان حرفه‌ای و تجاری محسوب می‌شود که نیازمند ذخیره‌سازی حجم زیادی از داده در سایت عملیاتی و انتقال آن به سیستم ذخیره‌سازی مرکزی در زمان مناسب هستند. چنین رویکردی در صنعت رسانه و سرگرمی مرسوم است. فیلم‌برداری در خارج از استودیو انجام شده و داده‌ها سپس به ساختمان مرکزی منتقل می‌شوند. از مشتریان دیگر می‌توان به شرکت‌هایی اشاره کرد که داده‌های حسگر و تصویر را از خودروها دریافت کرده و برای آموزش مدل‌های یادگیری ماشین، به سیستم مرکزی منتقل می‌کنند.

    سیگیت از درایوهای ذخیره‌‌سازی HAMR و Dual Actuator با پکیج ماژولار اختصاصی رونمایی کرد

    محصول ماژولار سیگیت از کارت‌های قدرتمند CFExpress استفاده می‌کند. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به اتصال تاندربولت ۳، کارت ریدر، کارتریج‌هایی با رابط U.2، محل‌های ۶گانه و ۴گانه‌ی جانمایی هارد درایو ۳/۵ اینچی، دستگاهی با عملکرد DAS یا درایو متصل به شبکه، قطعات نصب و حمل کارتریج و گیرنده‌ی 4U Rackmount اشاره کرد.

    نسخه‌ی سیستم ماژولاری که در CES 2020 به نمایش گذاشته شد، مجهز به ۱۰۸ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با الگوی Mobile Array است که ۱۸ ترابایت هارد درایو Exos HAMR در آن قرار دارد . به‌علاوه ۵۶ ترابایت درایو دیگر با همان الگو و چهار درایو ۴ ترابایتی Exos 2x14 نیز در سیستم دیده می‌شود. درایوهای 2x14 از فناوری MACH.2 بهره می‌برند. فناوری مذکور، دوبرابر عملیات ورودی/خروجی (IOPS) را نسبت به سیستم‌های مجهز به یک عملگر (Actuator) فراهم می‌کند و جریان نوشتن و خواندن هم‌زمان آن به سرعت ۴۸۰ مگابایت‌برثانیه می‌رسد. این اولین باری است که برند آمریکایی،‌ درایوهای مجهز به دو عملگر خود را به نمایش عمومی می‌گذارد.

    سیگیت از درایوهای ذخیره‌‌سازی HAMR و Dual Actuator با پکیج ماژولار اختصاصی رونمایی کرد

    رونمایی عمومی از درایوهای HAMR مجهز به دو عملگر سیگیت این امید را ایجاد می‌کند که به‌زودی شاهد عرضه‌ی گسترده‌ی آن‌ها به بازار خواهیم بود. شرکت سازنده فعلا هیچ اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و تاریخ عرضه‌ی سیستم ماژولار Lyve ارائه نکرده است.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا