• شرکت Narwal جارو برقی هوشمندی معرفی کرد که خودش را هم تمیز می‌کند

    وبینوکس - شرکت Narwal اولین جارو برقی هوشمند با قابلیت تمیز کردن خود را در جریان نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد.

    جاروهای برقی هوشمند از مدت‌ها پیش در طرح‌ها و با قابلیت‌های بسیار متنوعی در بازار وجود داشتند، اما فقط یک مدل از این محصولات است که می‌تواند خودش را هم تمیز کند. T10 محصول جدید شرکت Narwal که در نمایشگاه CES 202 رونمایی شد، با استفاده از یک محفظه‌ی آب داخلی می‌تواند به‌صورت هم‌زمان سطح مورد نظر را جارو کند و تی بکشد. این جاروی هوشمند با کمک این محفظه می‌تواند خودش را هم تمیز کند.

    برخلاف سایر مدل‌های جارو برقی هوشمند موجود در بازار، Narwal، در یک محفظه‌ی جعبه مانند قرار گرفته است که دو منبع آب دارد. یکی از این منابع از آب تمیز پر شده و منبع دیگر برای جمع کردن آب آلوده تعبیه شده است. این جارو با کمک منبع آب تمیز، سطح مورد نظر را تی می‌زند و بلافاصله آب آلوده را به داخل منبع مخصوص آن مکیده و انتقال می‌دهد.

    یک سخنگوی شرکت Narwal درباره‌ی T10 به خبرگزاری CNET گفت که این جارو بدون هیچ‌گونه دخالت دست مأموریت‌ خود را انجام می‌دهد.

    این جارو همچنین قابلیت کنترل با استفاده از اپلیکیشن را هم دارد. کاربر می‌تواند برای مسیریابی بهتر جارو، نقشه‌ی بخش‌های مورد نظر خود را از طریق این ا‍پلیشکیشن به جارو منتقل کند.

    شرکت Narwal جارو برقی هوشمندی معرفی کرد که خودش را هم تمیز می‌کند

    این جاروی هوشمند ۵۵۰ دلار قیمت دارد و تا دو ماه آینده اولین نمونه‌های آن برای افرادی که پیش خریده کرده‌اند ارسال خواهد شد. سخنگوی شرکت Narwal اعلام کرد این شرکت امیدوار است محصول جدید خود را تا پایان سال جاری میلادی در آمریکا راهی بازار کند. 

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا