• امکان تهیه بسته اینترنتی بدون دسترسی به اینستاگرام

    وبینوکس - رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات از درخواست برای ارائه‌ی بسته‌ی اینترنت بدون امکان دسترسی به شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

    سید جمال هادیان، رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات از درخواست برای ارائه‌ی بسته‌ی اینترنتی بدون امکان دسترسی به اینستاگرام خبر داد و گفت این پیشنهاد ارتباطی با فیلترینگ اینستاگرام ندارد. به گفته‌ی وی، تصویب چنین طرحی امکانی را فراهم می‌کند که خانواده‌ها بتوانند بسته‌های اینترنتی بدون امکان دسترسی به شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام را خریداری و استفاده کنند.

    در روزهایی که اخبار مختلفی از فیلترینگ شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام به گوش می‌رسد، ارائه‌ی چنین بسته‌هایی از سوی شرکت‌های ارائه‌‌دهنده‌ی خدمات اینترنت می‌تواند راه‌حل جایگزین خوبی برای فیلترینگ باشد. حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نامه‌ای ارائه‌ی چنین خدماتی را پیشنهاد داده است. در این نامه نوشته شده است:

    با عنایت به ضرورت صیانت از فرهنگ اسلامی-ایرانی، حفاظت از حریم خانواده‌ها و حمایت از محتوای داخلی، مقتضی است با قید فوریت ترتیبی اتخاذ نمایید تا بسته‌ها و طرح‌های فروش اینترنت، بدون امکان اتصال و استفاده از شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام تهیه و در لیست بسته‌های فروش آن شرکت قرار بگیرد.

    رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز با انتشار توییتی در مورد این نامه بیشتر توضیح داد و نوشت:

    درباره‌ی نامه‌ی زیر پرسیده‌اید. این نامه محرمانگی ندارد و به صادرکننده تذکر داده شده است. ماجرا به ابلاغیه‌ی مرکز ملی فضای مجازی بازمی‌گردد. ارتباطی با فیلتر هم ندارد. خواسته‌اند که این امکان فراهم گردد تا اگر خانواده‌ای بسته‌ی اینترنتی بدون اینستاگرام بخواهد، امکانش فراهم باشد.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا