• فرایند های سازمانی BPMR

    پیدایش و ظهور نرم افزار های مدیریت فرایند های سازمانی BPMR برگرفته از هسته BPM

    نرم افزار مدیریت فرآیند(BPMR) ریسما

    نرم افزار جامع مدیریت فرایند های کسب و کار سازمانی ریسما، اولین نرم افزار مدیریت فرایند های کسب و کار (BPMR) کاملا ایرانی و با آخرین تکنولوژی روز دنیا است که به صورت کامل توسط متخصصین گروه نرم افزاری وبینوکس (WEBiNUX) تولید شده است. این نرم افزار می تواند به صورت مستقل و یا به صورت یکپارچه با نرم افزار جامع مالی ریسما مورد استفاده قرار گیرد.
    سیستم مدیریت فرایند های کسب و کار ریسما (BPMR) بستری است یکپارچه و قابل انعطاف به منظور طراحی، اجرا و مدیریت تمامی فرایند های سازمانی با استفاده از محیطی ساده، کاربر پسند و 100% تحت وب. مدیریت فرایند های ریسما همچنین دارای موتوری قدرتمند به منظور مدیریت گردش کار (WorkFlow) های سازمان است.
    امکان استفاده از این نرم افزار به صورت یکپارچه با نرم افزار جامع مالی ریسما، این امکان را به شما می دهد تا مدیریت چارت سازمانی، احکام، کارمندان و سطوح کاربری را به صورت یکپارچه کنترل نموده و از تکرار در ورود و ویرایش اطلاعات جلوگیری نمایید.
    وجود بیشترین فرایند تعریف شده مالی و اداری در نرم افزار امکان استفاده آسان از امکانات یک نرم افزار کاملا کاربردی و حرفه ای را در کمترین زمان ممکن به شما خواهد داد.

    چرا نرم افزار مدیریت فرآیند(BPMR) ریسما ؟
    نرم افزار بومی

    یکی از بزرگ ترین دلایل تولید نرم افزار جامع مدیریت فرآیند های سازمانی ریسما، عدم وجود نرم افزاری کارا و در عین حال متناسب با فرهنگ کسب و کار ایران بود. استفاده از استاندارد های رایج نرم افزار های BPMR موجود با در نظر گرفتن شرایط بازار کار ایران و همچنین تغییرات غیر قابل پیش بینی اقتصادی کشور بسیار دشوار است.

    عدم نیاز به فرآیند های استاندارد

    در پاره ای موارد، سازمان نیازمند اجرای سریع فرآیند های جاری بدون انجام عملیات استاندارد سازی و استخراج قوانین و نقش ها است. در برخی از موارد می بایست عملیات اجرا، استاندارد سازی و بهینه سازی فرآیند ها به صورت موازی انجام شود. در اینگونه موارد، نرم افزاری می تواند نیاز سازمان را پاسخگو باشد که علاوه بر امکان اجرای فرآیند های غیر استاندارد، امکان ایجاد تغییرات اختصاصی سازمان را نیز دارا باشد.

    وجود جداول اطلاعاتی پایه

    جداول اطلاعاتی اصلی مورد نیاز سازمان از قبیل (اشخاص حقیقی و حقوقی، پروژه ها، قرارداد ها، حساب های بانکی و بسیاری از مستندات و مدارک مرتبط با سازمان) جهت استفاده در نرم افزار مدیریت فرآیند های سازمانی، به صورت پیش فرض در نرم افزار ریسما وجو دارد. همچنین مدیر سیستم می تواند جداول پایه مورد نیاز خود را به راحتی طراحی نماید و نرم افزار محیط ورود اطلاعات جدول را به صورت اتوماتیک ایجاد می کند.
    یکی از اصلی ترین جداول پایه مورد نیاز سازمان، جدول کالا و مشخصات مربوط به آن است. در نرم افزار ریسما، جدول کالا به صورتی که در یک نرم افزار استاندارد مالی موجود است وجود دارد و کاربر می تواند از امکاناتی چون اختصاص واحد های شمارش کالا، بارکد، قیمت های فروش و کاردکس در مدیریت فرآیند های وابسطه به کالا استفاده کند.

    محیط یکپارچه

    در نرم افزار ریسما، امکان ایجاد منو های اختصاصی سازمان وجود دارد. می توانید منوهای مخصوص خود را ایجاد نموده و فرم ها و گزارشات را دقیقا مشابه یک نرم افزار اختصاصی مدیریت نمایید. با این امکان، کاربران سازمان کمتر دچار سردرگمی شده و حسی شبیه به استفاده از یک نرم افزار اختصاصی را پیدا خواهند کرد.

    کاربری بسیار ساده

    در نرم افزار ریسما، تقریبا تمام موارد استاندارد و پایه به صورت اتوماتیک ایجاد می شود و در طول طراحی فرم ها، گزارشات و فرآیند ها پیچیدگی های معمول سیستم های مدیریت فرآیند را تجربه نخواهید کرد. رابط گرافیکی فرم، گزارشات تفصیلی و نموداری از اطلاعات ایجاد شده و شاخص های عملکرد کلیدی پایه از جمله مواردی هستند که به صورت پیش فرض پس از طراحی فرم ایجاد می شوند و در صورت نیاز، می توانید هریک را برای هدف مورد نظر شخصی سازی نمایید.
    با توجه به ایجاد موارد پایه به صورت پیش فرض، روند طراحی فرآیند در نرم افزار ریسما امری بسیار ساده و کاربر پسند بوده و فرآیند های ساده سازمان (که معمولا عمده فرآیند های سازمان را تشکیل می دهند) به راحتی توسط کاربران قابل پیاده سازی خواهد بود.

    محیط طراحی فرآیند اختصاصی

    محیط طراحی فرآیند ریسما کاملا اختصاصی طراحی شده و امکان طراحی فرآیند بدون داشتن دانش مربوطه را به کاربر می دهد. همچنین در صورت نیاز گروه نرم افزاری وبینوکس بعنوان پشتیبان میتواند در این مهم شما را همراهی نماید.

    امکانات

    • فرایند های کاری خاص سازمان را طراحی کنید
    • چرخه حیات هر فرایند را به صورت نمودار های گرافیکی و پویا رصد کنید
    • گردش فرایند های کسب و کار خود را به صورت گرافیکی ترسیم کرده و اجرا کنید
    • با استفاده از گزارشات پیشرفته، فرایند های کسب و کار سازمان را گسترش داده و بهینه کنید
    • انواع فرم های اطلاعاتی مورد نیاز را ایجاد نمایید
    • ارتباطی پیشرفته بین فرم ها و فرایندهای ایجاد شده با فرایند های استاندارد نرم افزار ایجاد نمایید
    • بازدهی واحد های سازمان را در هریک از گام های فرایند به صورت گزارشات و نمودار های مدیریتی اندازه گیری کنید
    • بهره وری سازمان را با مدیریت موثر زمان و ارجاع به موقع وظایف به حد اکثر برسانید

     

    زار مدیریت فرآیند(BPMR) ریسما

    نرم افزار جامع مدیریت فرایند های کسب و کار سازمانی ریسما، اولین نرم افزار مدیریت فرایند های کسب و کار (BPMR) کاملا ایرانی و با آخرین تکنولوژی روز دنیا است که به صورت کامل توسط متخصصین گروه نرم افزاری وبینوکس (WEBiNUX) تولید شده است. این نرم افزار می تواند به صورت مستقل و یا به صورت یکپارچه با نرم افزار جامع مالی ریسما مورد استفاده قرار گیرد.
    سیستم مدیریت فرایند های کسب و کار ریسما (BPMR) بستری است یکپارچه و قابل انعطاف به منظور طراحی، اجرا و مدیریت تمامی فرایند های سازمانی با استفاده از محیطی ساده، کاربر پسند و 100% تحت وب. مدیریت فرایند های ریسما همچنین دارای موتوری قدرتمند به منظور مدیریت گردش کار (WorkFlow) های سازمان است.
    امکان استفاده از این نرم افزار به صورت یکپارچه با نرم افزار جامع مالی ریسما، این امکان را به شما می دهد تا مدیریت چارت سازمانی، احکام، کارمندان و سطوح کاربری را به صورت یکپارچه کنترل نموده و از تکرار در ورود و ویرایش اطلاعات جلوگیری نمایید.
    وجود بیشترین فرایند تعریف شده مالی و اداری در نرم افزار امکان استفاده آسان از امکانات یک نرم افزار کاملا کاربردی و حرفه ای را در کمترین زمان ممکن به شما خواهد داد.

    چرا نرم افزار مدیریت فرآیند(BPMR) ریسما ؟
    نرم افزار بومی

    یکی از بزرگ ترین دلایل تولید نرم افزار جامع مدیریت فرآیند های سازمانی ریسما، عدم وجود نرم افزاری کارا و در عین حال متناسب با فرهنگ کسب و کار ایران بود. استفاده از استاندارد های رایج نرم افزار های BPMR موجود با در نظر گرفتن شرایط بازار کار ایران و همچنین تغییرات غیر قابل پیش بینی اقتصادی کشور بسیار دشوار است.

    عدم نیاز به فرآیند های استاندارد

    در پاره ای موارد، سازمان نیازمند اجرای سریع فرآیند های جاری بدون انجام عملیات استاندارد سازی و استخراج قوانین و نقش ها است. در برخی از موارد می بایست عملیات اجرا، استاندارد سازی و بهینه سازی فرآیند ها به صورت موازی انجام شود. در اینگونه موارد، نرم افزاری می تواند نیاز سازمان را پاسخگو باشد که علاوه بر امکان اجرای فرآیند های غیر استاندارد، امکان ایجاد تغییرات اختصاصی سازمان را نیز دارا باشد.

    وجود جداول اطلاعاتی پایه

    جداول اطلاعاتی اصلی مورد نیاز سازمان از قبیل (اشخاص حقیقی و حقوقی، پروژه ها، قرارداد ها، حساب های بانکی و بسیاری از مستندات و مدارک مرتبط با سازمان) جهت استفاده در نرم افزار مدیریت فرآیند های سازمانی، به صورت پیش فرض در نرم افزار ریسما وجو دارد. همچنین مدیر سیستم می تواند جداول پایه مورد نیاز خود را به راحتی طراحی نماید و نرم افزار محیط ورود اطلاعات جدول را به صورت اتوماتیک ایجاد می کند.
    یکی از اصلی ترین جداول پایه مورد نیاز سازمان، جدول کالا و مشخصات مربوط به آن است. در نرم افزار ریسما، جدول کالا به صورتی که در یک نرم افزار استاندارد مالی موجود است وجود دارد و کاربر می تواند از امکاناتی چون اختصاص واحد های شمارش کالا، بارکد، قیمت های فروش و کاردکس در مدیریت فرآیند های وابسطه به کالا استفاده کند.

    محیط یکپارچه

    در نرم افزار ریسما، امکان ایجاد منو های اختصاصی سازمان وجود دارد. می توانید منوهای مخصوص خود را ایجاد نموده و فرم ها و گزارشات را دقیقا مشابه یک نرم افزار اختصاصی مدیریت نمایید. با این امکان، کاربران سازمان کمتر دچار سردرگمی شده و حسی شبیه به استفاده از یک نرم افزار اختصاصی را پیدا خواهند کرد.

    کاربری بسیار ساده

    در نرم افزار ریسما، تقریبا تمام موارد استاندارد و پایه به صورت اتوماتیک ایجاد می شود و در طول طراحی فرم ها، گزارشات و فرآیند ها پیچیدگی های معمول سیستم های مدیریت فرآیند را تجربه نخواهید کرد. رابط گرافیکی فرم، گزارشات تفصیلی و نموداری از اطلاعات ایجاد شده و شاخص های عملکرد کلیدی پایه از جمله مواردی هستند که به صورت پیش فرض پس از طراحی فرم ایجاد می شوند و در صورت نیاز، می توانید هریک را برای هدف مورد نظر شخصی سازی نمایید.
    با توجه به ایجاد موارد پایه به صورت پیش فرض، روند طراحی فرآیند در نرم افزار ریسما امری بسیار ساده و کاربر پسند بوده و فرآیند های ساده سازمان (که معمولا عمده فرآیند های سازمان را تشکیل می دهند) به راحتی توسط کاربران قابل پیاده سازی خواهد بود.

    محیط طراحی فرآیند اختصاصی

    محیط طراحی فرآیند ریسما کاملا اختصاصی طراحی شده و امکان طراحی فرآیند بدون داشتن دانش مربوطه را به کاربر می دهد. همچنین در صورت نیاز گروه نرم افزاری وبینوکس بعنوان پشتیبان میتواند در این مهم شما را همراهی نماید.

    امکانات

    • فرایند های کاری خاص سازمان را طراحی کنید
    • چرخه حیات هر فرایند را به صورت نمودار های گرافیکی و پویا رصد کنید
    • گردش فرایند های کسب و کار خود را به صورت گرافیکی ترسیم کرده و اجرا کنید
    • با استفاده از گزارشات پیشرفته، فرایند های کسب و کار سازمان را گسترش داده و بهینه کنید
    • انواع فرم های اطلاعاتی مورد نیاز را ایجاد نمایید
    • ارتباطی پیشرفته بین فرم ها و فرایندهای ایجاد شده با فرایند های استاندارد نرم افزار ایجاد نمایید
    • بازدهی واحد های سازمان را در هریک از گام های فرایند به صورت گزارشات و نمودار های مدیریتی اندازه گیری کنید
    • بهره وری سازمان را با مدیریت موثر زمان و ارجاع به موقع وظایف به حد اکثر برسانید

     

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید برای ارسال نظر، وارد شوید
    نویسنده پیام
    متن پیام

دوستان وبینوکس

نتیجه اعتماد شما، همواره با شما
  • نمونه محصول  انتشارات هنر آبی
  • نمونه محصول  دیوان محاسبات کشور
  • نمونه محصول  سازمان میراث فرهنگی
  • نمونه محصول  بهساخت
  • نمونه محصول  انتشارات ایران فردا
  • نمونه محصول  نگین سبز خاور میانه
  • خبرنامه وبینوکس، اخبار، مقالات، محصولات جدید