• پیشتاز بودن گوگل از لحاظ نرم‌افزاری در سال 2018

    وبینوکس - گوگل در سال 2018 تمام تلاش خود را کرد که در زمینه نرم افزاری پیشرو و پیشتاز باشد و البته در این زمینه هم موفق بود و توانست که در حوزه‌های مختلف نرم افزارهایی کارآمد عرضه کند.

    گوگل در زمینه سخت‌افزاری تازه وارد محسوب می‌شود و وقتی در کنار رقبایی مانند اپل و سامسونگ قرار می‌گیرد، به وضوح مشاهده می‌کنیم که زمان زیادی برای رسیدن به جایگاه فعلی آنها نیاز دارد.
    البته با وجود تازه وارد بودن، موفق شده است که دستگاه‌های خوبی مانند هوم هاب و گوشی‌های پیکسل را به بازار عرضه کند.

    به گزارش وبینوکس از رایورز به نقل از انگجت، با وجود جدید بودن دستگاه‌های مذکور، باز هم نیاز به کار دارند. البته در کنار معایب، مزایای زیادی هم دارند. مثلا گوشی اسلات، در نوع خود یکی از بهترین صفحه نمایش‌ها را دارد و از یک طراحی عالی برخوردار است.
    گفتنی است که این گوشی‌ها برای رقابت با برندهایی مانند اپل راه طولانی در پیش دارند.
     
    اگر سخت‌افزار را کنار بگذاریم و سراغ نرم‌افزار بیاییم، به وضوح شاهد عالی‌ترین نوع نرم‌افزار خواهیم بود. جالب ترین نوع آن “Call Screening” است. در گوشی‌های پیکسل قابلیتی وجود دارد که بر اساس آن، گوشی می‌تواند به تماس‌ها به صورت خودکار پاسخ دهد.

     پیشتاز بودن گوگل از لحاظ نرم‌افزاری در سال 2018


    البته در ابتدای کار این برنامه با مشکلاتی مواجه بود و کاربران نگران بودند که این برنامه نتواند به شکلی صحیح کار خود را انجام دهد.
    گوگل سپس در حوزه‌های نرم افزاری دیگری هم وارد شد و اتفاقا موفق عمل کرد. مپس و فیت دو مورد از برنامه‌های دیگر بودند.
    اخیرا گوگل از واقعیت افزوده برای جهت‌دهی و مسیریابی ساده‌تر استفاده کرد. در سال 2018،  “Wear OS” که نرم افزار مخصوص ساعت هوشمند است مجددا طراحی و به بازار عرضه شد.
     
    در سال 2018، سیستم عامل اندروید 9 پای عرضه و راه‌اندازی شد که البته با اشکالات زیادی همراه بود ولی در نوع خود یک تحول بزرگ محسوب می‌شد. عدم ذخیره تصاویر و وجود مشکل در دوربین از جمله این اشکالات بود. با همه این اوصاف، گوگل در سال 2018، یک سال عالی و پر از تحول را تجربه کرد تا در سال 2019، طرح‌های بهتری را اجرا کند.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا