• تصویر منتسب به آیپد پرو جدید با دوربین سه‌گانه مشابه آیفون 11 پرو فاش شد

    وبینوکس - تصویرِ فاش‌شده‌ای که به آیپد پرو جدید نسبت داده شده است، نشان می‌دهد، نسل بعدی تبلت‌های اپل همچون گوشی آیفون ۱۱ پرو به دوربینی سه‌گانه تجهیز خواهد شد.

    براساس گزارش‌های جدید، اپل قصد دارد مدل جدید تبلت‌های خانواده‌ی آیپد پرو را همچون گوشی آیفون ۱۱ پرو به سه دوربین اصلی مجهز کند. نخستین بار اوایل سال جاری میلادی بود که شاهد انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال بهره‌مندی آیپد پرو جدید از دوربین سه‌گانه بودیم. به‌تازگی سانی دیکسن (افشاگر شناخته‌شده) تصویری را منتشر کرده و آن را به آیپد پرو جدید نسبت داده است. گفته می‌شود که اپل قصد دارد در ماه اکتبر ۲۰۱۹ با برگزاری رویدادی اختصاصی، از آیپد پرو جدید به‌همراه مدل جدید ۱۶ اینچ مک‌بوک پرو پرده‌برداری کند. 

    براساس آنچه در تصویرِ فاش‌شده می‌بینیم، پنل پشتی آیپد پرو جدید میزبان دوربینی سه‌گانه است که شباهت بسیار زیادی به دوربین به‌کار‌رفته در آیفون ۱۱ پرو دارد. سانی دیکسن می‌گوید تصویری که از ماکت تبلت اپل منتشر کرده، به طراحی نهایی آیپد پرو مربوط است. او پیش‌تر در اوایل سال ۲۰۱۹، رندرهای مربوط به قاب آیفون ۱۱ را فاش کرده بود و بعدا فهمیدیم که آن رندرها، در واقع همان آیفون ۱۱ را نشان می‌دادند و واقعی بودند. دیکسن می‌گوید این تصویر را از طریق یک منبع مؤثق که پیش‌تر سابقه‌ی بسیار خوبی در زمینه‌ی فاش کردن اطلاعات مربوط به آیپدهای قبلی دارد، به دست آورده است.

    اگر اپل واقعا بخواهد چنین تغییر مهمی را در دوربین تبلت‌های خانواده‌ی آیپد پرو اعمال کند، فاصله‌ی بین این تبلت‌ها با گوشی‌های خانواده‌ی آیفون (از لحاظ دوربین) به کمترین حد خود خواهد رسید. مدل‌های فعلی آیپد پرو از دوربینی استفاده می‌کنند که شباهت زیادی به دوربین گوشی آیفون XR دارد. آیپد پرو جدید اگر به دوربینی نظیر آنچه در آیفون ۱۱ پرو دیده‌ایم تجهیز شود، می‌تواند تصاویر و ویدیوهای باکیفیتی را ثبت کند. از این پس کاربر می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 4K بگیرد و مستقیما همان‌‌جا روی تبلت قدرتمندش به ویرایش آن بپردازد.

    آیپد پرو اپل / Apple iPad Pro

    در تصویر فاش‌شده، پوشش شیشه‌ایِ روی دوربین آیفون ۱۱ پرو را در قسمت بالایی دوربین آیپد پرو نمی‌بینیم؛ سانی دیکسن در این زمینه می‌گوید که احتمال دارد دوربین آیپد پرو به آن پوشش شیشه‌ای مجهز نشود. از طرفی نباید فراموش کنیم که این ماکت صرفا برای نشان دادن طراحی نهایی دستگاه تولید شده است و نمی‌توانیم انتظار وجود پوشش شیشه‌ای روی دوربین را داشته باشیم. ظاهرا دوربین آیپد پرو ۲۰۱۹ قرار است از لحاظ سخت‌افزاری شباهت بسیار زیادی به دوربین آیفون ۱۱ پرو داشته باشد و از قابلیت‌های آن برای تولید ویدیوهای باکیفیت بهره بگیرد. 

    گرچه زمان زیادی تا رونمایی آیپد پروهای جدید باقی نمانده است،‌ اما تاکنون شایعات به‌نسبت کمی را درمورد آن‌ها شنیده‌ایم. مدتی پیش بود که رسانه‌ی بلومبرگ در گزارشی مدعی شد اپل قصد دارد آیپد پروهای جدید را در دو مدل ۱۱ و ۱۲/۹ اینچ عرضه کند؛ در واقع این تبلت‌ها مدل ارتقاءیافته‌ی آیپد پروهای ۱۱ و ۱۲/۹ اینچ پیشین هستند و قرار است به دوربینی بهتر در کنار پردازنده‌ای سریع‌تر مجهز شوند. 

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا