• بررسی تخصصی عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X دوربینی خاص و جذاب

    وبینوکس - امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X بپردازیم. قطعا بررسی مقاله عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X می تواند برای شما جالب توجه باشد.

    عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X

    یکی از گوشی های بی نظیر که از سوی شرکت هواوی تا الان تولید شده گوشی Honor 8X است که توانسته نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. امروز هم قصد داریم تا به بررسی عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X بپردازیم و قطعا می تواند نگاه شما را به خود جلب کند. دوربین این گوشی همانند پرچم دار بودن آن بی نظیر و فوق العاده است. این گوشی دارای یک ویژگی بی نظیر یعنی عکاسی با نور خیلی کم است که می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند. از ویژگی های دیگر دوربین این گوشی حالت AI و حالت Wide است که برای هر کاربری ، کاربردی و خاص است.

    عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X : کیفیت بالا و خاص

    همانطور که حدس زده اید کیفیت در زمان عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X بی نظیر و خاص است. این گوشی می تواند عکس های بی نظیری را برای کاربران ثبت کند و همین موضوع است که این گوشی را با دیگر گوشی ها متمایز می کند. اولین مساله ای در زمان عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X سرعت ثبت عکس آن بوده که در نوع خود بی نظیر و استثنایی است. البته بعضی اوقات این شاتر گیرهایی دارد که مساله جزئی محسوب می شود.

     بررسی تخصصی عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X  دوربینی خاص و جذاب

    عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X : کیفیت عکس ها در زمان عکاسی

    عکس های معمولی که توسط دوربین 20 مگاپیکسلی این گوشی با f/1.8 ثبت شده واقعا فوق العاده است. عکس با جزئیات و کیفیت مناسب ثبت می شوند و همین توانسته منتقدین را به ستایش این گوشی ترغیب کند. عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X حتی در شرایطی که نور کم یا زیاد می شود هم خارق العاده خواهد بود.

    عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X : عکاسی به صورت طبیعی

    یکی از ویژگی های این دوربین عکاسی در حالت عادی و طبیعی آن بوده که دقیقا همان چیزی که ما از هواوی انتظار داشتیم. این دوربین در این حالت هم می تواند عکس هایی با جزئیات دقیق و مناسب ثبت کند. اگر شما فردی هستید که از شبکه های اجتماعی به کرار استفاده می کنید ، عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X می تواند گزینه مناسب برای ثبت عکس های شما

    در شبکه هایی مانند اینستاگرام و یا هر جای دیگری باشد.

     بررسی تخصصی عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X  دوربینی خاص و جذاب

    عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X : عکاسی در حالت شب

    یکی دیگر از ویژگی های خوب این دوربین حالت عکاسی در شب است که می تواند در هر نور کم یا حتی تاریک عکس های شما را با بالاترین کیفیت ثبت کند. یکی از دلایلی که قیمت این گوشی را تا این حد بالا برده می تواند همین موضوع باشد.

    دوربین جلوی این گوشی 16 مگاپیکسل بوده و شرکت هواوی تاکید بسیاری بر این موضوع داشته که این گوشی می تواند سلفی های خوبی را ثبت کند.

    از دیگر حالت های این گوشی حالت زیبایی اشاره کنیم که تمام عکس های گرفته شده را خیلی سریع ویرایش می کند و عکس های شما را به زیباتری شکل ممکن برای شما ثبت می کند.

    برای بررسی کیفیت عکاسی گوشی هواوی آنر 8 ایکس، دوربین این گوشی را با رقبایی از همین شرکت یعنی هواوی آنر 7 ایکس، آنر پلی و آنر 10 مقایسه کنیم. علاوه بر این، قابلیت عکاسی با هوش مصنوعی را در گوشی‌هایی که از این قابلیت بهره می‌برند مانند آنر 8 ایکس، آنر پلی و آنر 10 فعال کردیم. نتایج بررسی عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X نیز در عکس‌های نمونه مشاهده است.

    عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X : عکس های نمونه

    در ادامه عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X را به عنوان نمونه به شما معرفی می کنیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه باشد:

    امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

     بررسی تخصصی عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل Honor 8X  دوربینی خاص و جذاب

     

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا