• بهترین ابزارهای طراحی 2019 برای گرافیست ها چیست؟

    وبینوکس - بسیاری از گرافیست ها از ابزارهایی چون قلم نوری و تبلت یا لپ تاپ های لمسی برای اجرایی کردن ایده های خود استفاده می کنند. در زیر با تعدادی دیگر از این ابزارهای طراحی 2019 که اخیرا معرفی شدند آشنا خواهید شد.

    WACOM CINTIQ 16

    این تبلت 650 دلاری با قلم همراه دارای نمایشگری 16 اینچی است و Wacom نام دارد. از آنجایی که تبلت های قدیمی تر Wacom نیز پیش از این در بازار بودند، انتظار می رفت که این مدل ویژگی های جذابی را اضافه کرده باشد. مدل Cintiq 16 قصد دارد که این شکاف را از بین برده و صفحه نمایش 4K را به دلیل ایجاد مزیت به آن اضافه کرده است. سطح فشار این تبلت میزان 8192 است و می توانید آن را از سایت های آنلاین بخرید. با این حال این دستگاه مدل های ارزان تری نیز نسبت به رقبای خود مانند Huion دارد.

     اخبار بهترین ابزارهای طراحی 2019 برای گرافیست ها چیست؟

    تبلت ISKN SLATE REPAPER

    بسیاری از کاربران از پد های نوشتن هوشمند برای دیجیتالی کردن طرح های کاغذی و متون خود استفاده می کنند. تبلت های ISKN SLATE REPAPER یکی از ابزارهایی است که می تواند برای این کار مورد استفاده قرار گیرد. تبلت های Slate iSKN همواره به منحصر به فرد بودن معروف اند. دیگر نوت بوک های دیجیتالی که نیاز به قلم های دوربین دار و کاغذ نقطه دار دارند اما اسلیت اجازه می دهد تا از قلم و مداد و کاغذ معمولی نیز استفاده کنید و تصویر آن را به صورت دیجیتالی در این تبلت ببینید. این تبلت یکی از ابزارهای جذاب برای نقاشی کشیدن روی کاغذ و دیجیتالی کردن آن است، اما هنوز می توانید از آن به عنوان یک تبلت گرافیکی استفاده کنید. این ابزاری برای بازی با ابزارهای هنری است.

     اخبار بهترین ابزارهای طراحی 2019 برای گرافیست ها چیست؟

    نمایشگر ELGATO KEY LIGHT DISPLAY

    این نمایشگر دارای نور پس زمینه کیبورد هم هست و در ویدئوهای یوتیوب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کامپیوتر دسکتاپی که می تواند برای گرافیست ها بسیار مورد توجه باشد. اما باید برای آن 200 دلار هزینه کنید. این دسکتاپ حرفه ای دارای نورپردازی حرفه ای است و بسیار جذاب و هنری است.

     اخبار بهترین ابزارهای طراحی 2019 برای گرافیست ها چیست؟

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا