• چطور فایل های PDF را به عکس تبدیل کنیم؟

    وبینوکس - اگرچه فایل های PDF یک روش فوق العاده برای نگهداری اسناد متنی و جابجایی آنها در کنار تصاویر است. اما اغلب این برنامه ها برای باز شدن نیاز به برنامه ای جانبی برای باز شدن دارند (مانند آکروبات).

    فرض کنید می خواهید این فایل ها را در کامپیوتر دیگری که نرم افزار خواندن PDF رویش نصب نیست، باز کنید. می توانید فایل های خود را تبدیل به عکس کنید. این کار به راحتی قابل اجراست و از این پس می توانید فایل های JPEG را در هر کامپیوتر و لپ تاپی باز کنید. البته فایل های عکس امکان دستکاری دارد و میزان امنیت آن نسبت به فایل های PDF کمتر است اما برای به اشتراک گذاری با افراد دیگر یکی از روش های مناسب است. در زیر مراحل انجام این کار برای شما شرح داده می شود.

    مراحل تبدیل PDF به JPEG

     

     اخبار چطور فایل های PDF را به عکس تبدیل کنیم؟

    • از سایت تبدیل Zamzar استفاده کنید. وبسایت های مختلفی برای این کار وجود دارد اما این سایت رابط کاربری تمیز و جذابی دارد و می تواند به صورت آنلاین این فرآیند را انجام دهد.
    • فایل PDF خود را از طریق Choose Files انتخاب کنید. مسیر فایل را تعیین کرده و سپس آن را انتخاب کنید. همچنین می توانید فایل را با Drag و کشیدن به این محل بکشید.
    • در قسمت Step 2 لازم است که فرمت خروجی خود را تعیین کنید. در اینجا JPEG را انتخاب می کنیم.
    • در مرحله بعد تعیین کنید که این فایل به چه آدرسی برایتان فرستاده شود. این سایت ترجیح می دهد که یک آدرس ایمیل برایش بنویسید. بنابراین در باکس Step 3 آدرس ایمیل خود را وارد کنید. اگر مایلید آدرس ایمیل خود را به اشتراک نگذارید، از ایمیل یک بار مصرف استفاده کنید.
    • در باکس چهارم دکمه Convert را زده و آماده تبدیل فرمت ها شوید. زمان این تبدیل با توجه به حجم فایل PDF تان متفاوت است. در نهایت می توانید فایل های JPEG را تحویل بگیرید.
    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا