• مراقب کلاهبرداری ها با ترفند دریافت رمز دوم یک بار مصرف باشید

    وبینوکس - کلاهبرداران با ترفند ارائه خدمات رمز یک بارمصرف متقاضییان را به درگاه های جعلی موسوم به فیشینگ هدایت کرده و از حساب طعمه های خود برداشت غیر مجاز می کنند.

    معاون اجتماعی پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری های صورت گرفته ها با ترفند دریافت رمز دوم یکبارمصرف به شهروندان هشدار داد و گفت: مراقب پیامک های جعلی ارسال شده در این خصوص باشید.

     
    مراقب کلاهبرداری ها با ترفند دریافت رمز دوم یک بار مصرف باشید

    به گزارش وبینوکس از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت:همزمان با اجرای طرح الزامی کردن رمز دوم یکبار مصزف پویا یا otp واطلاع رسانیه ای گسترده در کشور مبنی بر آکاه سازی هموطنان از اجرای طرخ مذکور از طریق رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی افراد سود جو با سو ء استفاده از موقعیت پیش آمده نسبت به ارسال پیامک به هموطنان اقدام می کنند.

    وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته هموطنان برای دریافت خدمات بانکی مذکور صرفا با مراخعه به سایت های اطلاع رسانی بانک ها و فروشکاه های اینترنتی مجاز نسبت به دریافت نرم افزارهای مربوطه اقدام وضمن مراخعه حضوری به بانک های عامل نسبت به راه اندازی رمز دوم یکبار مصرف اقدام   کنند و به هیچ عنوان به پیامک هایی که از سوی منابع نا معتبر برای آنها ارسال می شود توخه نکنند.

    سرهنگ پاشایی ضمن تاکید بر اینکه هوشیاری و آگاهی از آسیب ها تهدیدات و ترفند های افراد مجرم در ارتکاب جرم شرط اصلی پیشگیری از جرایم حوزه سایبر می باشد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه یا پیام رسان های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا