• دکمه «درخواست رمز پویا» از ۱۷ دی ماه به درگاه‌های پرداخت اضافه می‌شود

    وبینوکس - روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد از تاریخ سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ دکمه‌ی «درخواست رمز پویا» به درگاه‌های پرداخت اینترنتی و برنامک‌های پرداخت اضافه خواهد شد.

    بانک مرکزی در آخرین اطلاعیه‌ی خود اعلام کرد با هدف تسهیل استفاده از رمزهای دوم پویا، از تاریخ سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ این امکان فراهم می‌شود تا مشتریان بانکی‌ در زمان انجام پرداخت‌ها و خریدهای اینترنتی، درخواست خود را برای دریافت پیامکی رمز پویا به بانک صادرکننده‌ی کارت خود ارسال کنند. پیش از این مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی اعلام کرده بود این طرح از ۱۶ دی‌ماه برای دو بانک ملت و پارسیان اجرایی می‌شود که به‌نظر می‌رسد به دلیل تعطیلی روز دوشنبه، اجرای طرح با یک روز تأخیر و در تاریخ سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ اجرا خواهد شد.

    بانک مرکزی همچنین اعلام کرده است این طرح به‌صورت مرحله‌ای اجرا شده و در هر مرحله تعدادی از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تا پایان دی‌ماه جاری به طرح اضافه می‌شوند. در این طرح با اضافه شدن دکمه‌ی «درخواست رمز پویا» به درگاه‌های پرداخت اینترنتی و برنامک‌های پرداخت، این امکان فراهم می‌شود که مشتریان، رمز دوم پویای خود را از طریق پیامک دریافت کنند. اجرای این طرح کمک می‌کند تا افرادی که گوشی موبایل هوشمند ندارند یا اپلیکیشن‌های رمزساز بانکی روی سیستم‌عامل آن‌ها اجرا نمی‌شود، مشکلی بابت دریافت رمز دوم پویا نداشته باشند.

    باتوجه به اینکه دریافت رمز پویا از طریق پیامک به تائیید شماره تلفن همراه ثبت شده در بانک نیاز دارد، برای اطلاع از نحوه‌ی ارائه‌ی این تائیدیه، می‌توانید اطلاعات لازم را از طریق تماس با بانک مورد نظر، مراجعه حضوری به شعبه‌ی بانک یا وب‌سایت بانک کسب کنید. اگر هنوز با نحوه‌ی فعال‌سازی رمز دوم پویا آشنا نیستید، می‌توانید با مطالعه‌ی راهنمای دریافت رمز پویا (رمز دوم یکبار مصرف) برای همه بانک‌ها از مراحل دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف بانک‌ مدنظر خود مطلع شوید.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا