• ساعت هوشمند Falster 3 اسکاگن معرفی شد؛ رم یک گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 3100

    وبینوکس - اسکاگن از ساعت هوشمند فالستر ۳ با حافظه‌ی رم یک گیگابایتی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۳۱۰۰ و سیستم‌عامل Wear OS رونمایی کرد.

    فالستر ۳ (Falster 3)، جدیدترین ساعت هوشمند اسکاگن با سیستم‌عامل Wear OS در نمایشگاه CES 2020 به نمایش درآمد. ساعت زیبای فالستر ۳ که به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۳۱۰۰ کوالکام، اسپیکر برای دریافت تماس‌ها و هشدارهای صوتی مجهز شده قرار است از ۱۷ دی‌ماه یا ۷ ژانویه با قیمت ۲۹۵ دلار به بازار عرضه شود. نسخه‌ی دیگری از این ساعت هوشمند که با همکاری دی‌جی کایگو طراحی شده، اواخر بهار دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

    ساعت هوشمند Falster 3 اسکاگن معرفی شد؛ رم یک گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 3100

    طراحی ظاهری فالستر ۳ تا حد زیادی شبیه به فالستر ۲ است اما مشخصات فنی آن  بیشتر شبیه به ساعت هوشمند فسیل Gen 5 است. اسکاگن یکی از برندهای فسیل است که نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند Wear OS، طراحی زیباتری دارد.

    فالستر ۳ با قاب ۴۲ میلی‌متری از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۳۱۰۰ کوالکام، ظرفیت حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۸ گیگابایتی و نمایشگر ۱/۳ اینچی OLED بهره می‌برد. از آنجایی که فالستر ۳ مجهز به اسپیکر است، درنتیجه امکان برقراری تماس تلفنی به‌صورت مستقیم ازطریق ساعت هوشمند و همچنین امکان دریافت پاسخ‌های گوگل اسیستنت  وجود دارد. درواقع، اسپیکر برای دریافت اعلان‌ها، شنیدن ترجمه‌ی گوگل ترنسلیت و پخش موسیقی به‌صورت مستقیم کاربرد دارد.  

    اسکاگن علاوه بر عرضه‌ی ساعت هوشمند فالستر ۳ با بند‌های فلزی و چرمی، گزینه‌ی دیگری نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده تا در صورت تمایل بتوانند آن را با بندهای جنس سیلیکونی نیز خریداری کنند. فالستر ۳ از GPS و NFC برای پرداخت‌های موبایلی پشتیانی می‌کند و تا عمق ۳۰ متر در برابر نفوذ آب مقاوم است. باتری فالستر ۳ می‌تواند در حالت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد تا باتوجه به نیاز کاربر، طول عمر بیشتر باتری در اختیار کاربر قرار داده شود.  

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا