• معرفی بهترین برنامه ها برای گوشی iPhone شما کاربردی و جذاب

    وبینوکس - امروز در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین برنامه های برای گوشی iPhone شما بپردازیم و قطعا این برنامه ها می تواند برای شما دوستان کاربردی و خاص باشد.

    معرفی بهترین برنامه ها برای گوشی iPhone

    اگر شما هم به تازگی گوشی iPhone کادو گرفته اید ، به نظر ما این مقاله می تواند برای شما حسابی گره گشا باشد ، به هر حال یک گوشی جدید جدا از برنامه های موجود در آن ، نیازمند برنامه های دیگری نیز است. البته ما این موضوع را می دانیم که شما سریع برنامه های مثل اینستاگرام ، یوتیوب و تلگرام را روی گوشی خود نصب می کنید ولی این برنامه می توانند از جهت کاربردی بودن برای شما مفید باشند. پس بدون هیچ حرف اضافه دیگری بریم سراغ معرفی برنامه ها:

    1- برنامه Microsoft Outlook

    اگر شما بخواهید از برنامه Mail گوشی خود استفاده کنید باید به شما بگوییم که می تواند برای شما دردسرساز شود مخصوصا اگر حساب ایمیل شما جیمیل هم باشد. برنامه ای مانند Microsoft Outlook می تواند جایگزینی بی نظیر برای این برنامه باشد و شما به راحتی می توانید به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید و به آنها پاسخ دهید.

    معرفی بهترین برنامه ها برای گوشی iPhone شما کاربردی و جذاب

    2- برنامه Google Photos

    هیچ اشکالی ندارد که شما بخواهید برای خرید فضا به سیستم iCloud شرکت اپل هزینه ای پرداخت کنید ولی اگر به دنبال فضایی رایگان و بی نظیر برای ذخیره عکس های خود هستید ما به شما برنامه Google Photos را پیشنهاد می کنیم. شاید عکس های شما با بهترین کیفیت در این برنامه ذخیره نشوند ولی حداقل شما می توانید آرشیو تمام عکس های خود را در فضایی رایگان در اختیار داشته باشید.

     

    3- برنامه Google Maps

    آیا شما از گم شدن لذت می برید؟ اگر جواب شما به این سوال منفی است دیگر باید برنامه Google Maps را روی گوشی خود نصب کنید. البته برنامه نقشه شرکت اپل هیچ ایرادی ندارد اما به هر حال تنها یک شاه برنامه نقشه در جهان وجود دارد و آن برنامه Google Maps است.معرفی بهترین برنامه ها برای گوشی iPhone شما کاربردی و جذاب

    4- برنامه Last Pass و 1Password

    سیستم امنیتی گوشی شما یکی از مهم ترین بخش های آن محسوب می شود و شما باید از اطلاعات خود محافظت کنید. این دو برنامه می توانند به شما در این زمینه کمک کنند و فضای امن برای اطلاعات و برنامه های شما بوجود آورند. این موضوع را هم باید اشاره کنیم که سیستم عامل iOS 12 به خوبی می تواند با برنامه های حفاظتی همگام شود و مشکلی برای این برنامه ایجاد نکند.

    معرفی بهترین برنامه ها برای گوشی iPhone شما کاربردی و جذاب

    5- برنامه Fantastical

    شکی نیست که برنامه تقویم اپل هیچ مشکلی ندارد ولی این برنامه یکی از برنامه های بی نظیر در این سبک محسوب می شود. شما در این برنامه می توانید تمام قرارهای مخصوص خود را مشخص کنید و با یک سیستم هوشمند آنها را زمان بندی کنید. این برنامه بیشتر مناسب افرادی است که برنامه ی روزانه شلوغی دارند و به کمک این برنامه می توانند تمام کارهای روزمره خود را

    زمان بندی کنند. از دیگر ویژگی های این برنامه ظاهر فوق العاده آن است.

    معرفی بهترین برنامه ها برای گوشی iPhone شما کاربردی و جذاب

     

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا