• واکنش شرکت اپل به مشکلات اخیر تاسیس صفحه پشتیبانی رسمی مخصوص iPad Pro 2018

    وبینوکس - به تازگی خبری جالب در مورد شرکت اپل منتشر شده که نشان می دهد شرکت اپل در واکنش نسبت به مشکلات اخیر ، صفحه پشتیبانی رسمی مخصوص iPad Pro 2018 را تاسیس کرده است.

    گلایه کاربران نسبت به مشکلات اخیر دستگاه iPad Pro 2018

    دقیقا قبل شروع تعطیلات عید شکرگزاری بود که گفته شد iPad Pro 2018 شرکت اپل دارای مشکل بوده و خم شده در اختیار کاربران قرار گرفته است. کاربران iPad Pro 2018 جدید در مورد خم بودن این دستگاه ها گلایه کرده اند و اعلام کرده اند زمانی که این دستگاه را در کوله پشتی خود قرار داده اند خم شده یا حتی بعضی از کاربران زمانی که دستگاه را از درون جعبه خارج کرده اند هم خم بوده است. اپل اعلام کرده است که این موضوع به دلیل یک فرآیند در زمان تولید بوده است روی عملکرد دستگاه تاثیر بدی نمی گذارد.

    جنس دستگاه iPad Pro 2018

    حالا به نظر می رسد که شرکت اپل یک صفحه پشتیبانی رسمی برای دستگاه های iPad Pro آماده کرده که در آن در مورد تمام موضوعات توضیحات لازم را ارائه کرده است. این شرکت اعلام کرده است که مدل های جدید iPad Pro قوی ، سبک و از جنس آلومینیوم تهیه شده اند. این دستگاه ها به جای اینکه کناره های منحنی شکل داشته باشند ، طراحی مستطیلی و کناره های تیز دارند. گفته شده در این سیستم از فرآیندهای بهتری برای بهبود این دستگاه استفاده شده است.

     اخبار واکنش شرکت اپل به مشکلات اخیر  تاسیس صفحه پشتیبانی رسمی مخصوص iPad Pro 2018

    توضیحات در مورد ضخامت این دستگاه

    میزان انحنای این دستگاه هم مشخص شده و گفته می شود که این دستگاه بیش از 400 میکرون انحنا نخواهد داشت که می توانیم بگوییم ضخامت این دستگاه کم تر از 4 ورق کاغذی است. اپل اعلام کرده است که وجود آنتن در کناره های دستگاه باعث می شود تا کاربران فکر کنند این دستگاه خم شده است و دچار خطای دید می شوند. این شرکت در این صفحه به صورت رسمی اعلام کرده است که این حالت در طی زمان افزایش پیدا نمی کند و اصلا تاثیری روی دستگاه نمی گذارد.

    بازگشت محصول توسط شرکت اپل

    اگر کسی دستگاه iPad  Pro 2018  را خریداری کرده است و حس می کند این خم شدن باعث آزرده خاطر آنها می شود ، می توانند به بخش پشتیبانی شرکت اپل مراجعه کنند و بازگشت 14 روزه کالا خود استفاده کنند. قطعا گارانتی این دستگاه می تواند برای کاربران کاربردی باشد.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا