• هدست واقعیت مجازی مستقل HTC Vive Cosmos معرفی شد

    وبینوکس - با شروع به کار نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی یا CES 2019، محصولات مختلفی رونمایی می‌شود و شرکت‌های مختلف سعی می‌کنند محصولات جدید خود را عرضه کنند. یکی از این محصولات هدست واقعیت مجازی HTC Vive Cosmos است.

    یکی از نخستین محدودیت‌های موجود در هدست واقعیت مجازی آن بود که لازم بود که این هدست‌ها به کامپیوتر شخصی متصل شود. علت این اتصال هم آن بود که کامپیوتر شخصی می‌توانست انرژی این هدست‌ها را تأمین کند و اپلیکیشن‌های مربوط به هدست‌ها را اجرا کند.
    یکی از شرکت‌های فعال در زمینه هدست واقعیت مجازی مستقل، شرکت HTC است که تاکنون به موفقیت‌های بزرگی در این زمینه دست یافته است.

    به گزارش وبینوکس و به نقل از اوبرگیزمو، شرکت HTC در نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی 2019 هدست جدید خود تحت عنوان HTC Vive Cosmos را معرفی کرد.
    این نخستین باری نیست که شرکت مذکور از هدست‌های مستقل خود رونمایی می‌کند. اولین بار در نمایشگاه سال 2017، از این هدست‌ها رونمایی شد.
     
    بنا بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها مختلف، یکی از مهم‌ترین مزایای این هدست، سهولت استفاده از آن است و کاربران می‌توانند از این هدست در هر جایی استفاده کنند و یک تجربه عالی واقعیت مجازی داشته باشند و بتوانند این مفهوم جدید و به روز فناوری را تجربه کنند.
    در واقع در فناوری روز، چیزی که مهم است آن است که کاربر با هر سطح از دانش و آگاهی بتواند به راحت‌ترین و بهترین شکل از این هدست استفاده کند.

     

     هدست واقعیت مجازی مستقل HTC Vive Cosmos معرفی شد


    سخنگوی HTC Vive اظهار داشت: «ما دریافتیم که بیش از 85 درصد علاقi مندان به واقعیت مجازی بر این باور هستند که سهولت استفاده و نصب این هدست، مهم‌ترین عاملی است که برای خرید این هدست در نظر می‌گیرند. ما معتقد هستیم که Cosmos، استفاده از واقعیت مجازی را آسان‌تر کرده است و باعث می‌شود که افرادی که پیش از این امکان استفاده از این فناوری را نداشتند، بتوانند از مزایای واقعیت مجازی بهره‌مند شوند.»
     
    HTC Vive Cosmos در حال حاضر برای فروش عرضه نشده است. شرکت مذکور برای عرضه کیت توسعه دهنده این هدست در ابتدای سال 2019 برنامه ریزی کرده است و قصد دارد تا پایان سال 2019، محصول تجاری مذکور را قیمت‌گذاری و وارد بازار کند.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا