• گلکسی اس 10 سامسونگ و هرآنچه از آن انتظار داریم

    وبینوکس - گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) قرار است چه مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه‌ای داشته باشد؟ زومیت در مقاله‌ی پیش‌رو، انتظاراتش را از پرچمدار موردانتظار کره‌ای‌ها بیان می‌کند.

    گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی S10 سامسونگ بدون هیچ شک و شبهه‌ای جزو موردانتظارترین‌ محصولاتی هستند که تاریخ عرضه‌ی آن‌ها برای نیمه‌ی نخست سال جاری میلادی تعیین شده است. انتظار می‌رود که سامسونگ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا، پرچمدار جدیدش را با ویژگی‌هایی شاخص و درخورتوجه همراه کند تا مردم به خرید این محصول، ترغیب شوند.

    این غول کره‌ای دنیای فناوری اگر می‌خواهد که گلکسی اس ۱۰ در زمره‌ی پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۱۹ جای گیرد، لازم است به تک‌تک ویژگی‌های این محصول توجهی ویژه داشته باشد و اس ۱۰ را نسبت به نسل قبل به‌شکلی قابل‌توجه ارتقاء دهد.

    گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب و جدید و احتمالا پیشرفت‌هایی درخورتوجه در زمینه‌ی عمر باتری، عملکرد کلی و کیفیت دوربین همراه خواهند شد؛ این محصولات پتانسیل این را خواهند داشت که عملکردی خارق‌العاده در زمینه‌ی فروش از خود برجای بگذارند.

    سامسونگ چند هفته‌ی پیش با ارسال دعوت‌نامه به زومیت و دیگر رسانه‌های معتبر دنیای فناوری، اعلام کرد که قصد دارد به‌صورت رسمی در روز یکم اسفندماه ۱۳۹۷ از پرچمدار جدید خود پرده‌برداری کند. درحالی که هنوز تا برگزاری این مراسم مهم فاصله داریم، بهتر است فرصت را غنیمت شمریم و انتظارات‌مان را از این گوشی‌ها بیان کنیم. 

     

    گلکسی اس 10 سامسونگ و هرآنچه از آن انتظار داریم

    گلکسی اس ۱۰ در چهار مدل متنوع روانه‌ی بازار خواهد شد

    بر اساس شایعه‌های اخیر، کره‌ای‌ها در پی عرضه‌ی چهار مدل مختلف از گوشی گلکسی اس ۱۰ هستند؛ یکی از این گوشی‌ها احتمالا گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10 E) نام خواهد داشت و به‌عنوان ضعیف‌ترین مدل پرچمدار جدید سامسونگ شناخته خواهد شد. اس ۱۰ ای که در برخی رسانه‌ها از آن به‌عنوان گلکسی اس ۱۰ لایت یاد می‌شود طبق شنیده‌ها از نمایشگر تخت ۵.۸ اینچ به‌همراه دوربین یگانه بهره می‌گیرد.

    گوشی دیگر، گلکسی اس ۱۰ معمولی است که می‌تواند یکی از پرفروش‌ترین‌های این خانواده باشد. طبق آنچه برخی رسانه‌ها به‌نقل از منابعی مؤثق گفته‌اند، اس ۱۰ معمولی از نمایشگر خمیده‌ی ۶.۱ اینچ به‌همراه دوربین اصلی دوگانه بهره خواهد گرفت. گلکسی اس ۱۰ پلاس (+Galaxy S10) و گلکسی اس ۱۰ ایکس (Galaxy S10 X) دیگر مدل‌های اس ۱۰ خواهند بود که به‌ترتیب به نمایشگرهای ۶.۴ و ۶.۷ اینچی مجهز خواهند شد.

    شاید بتوان گفت که گلکسی اس ۱۰ ایکس قرار است بیشتر از دیگر گوشی‌های خانواده‌ی اس ۱۰ در مرکز توجه باشد؛ خصوصا از این‌جهت که گوشی موردبحث نخستین گوشی 5G سامسونگ و یکی از نخستین محصولات 5G در سراسر دنیا به‌شمار می‌آید و با داشتن مشخصاتی مثل دوربین چهارگانه و حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، واقعا یک غول بی‌شاخ‌و‌دم است.

    گلکسی اس 10 سامسونگ و هرآنچه از آن انتظار داریم

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا