• مایکروسافت صفحه کلید تبلتی جدید را برای کاربران اکسل معرفی کرد

    مایکروسافت صفحه کلید تبلتی جدید را برای کاربران اکسل معرفی کرد
    مایکروسافت صفحه کلید تبلتی جدید را برای کاربران اکسل معرفی کرد

    مایکروسافت پروژه‌ای با نام «Garage» دارد که طی آن به تمامی کاربران اجازه می‌دهد به اپلیکیشن‌ها و ایده‌هایی که این کمپانی در حال کار بر روی آن‌ها است، دسترسی داشته باشند. اخیرا اپلیکیشن جدیدی به لیست این پروژه اضافه شده که می‌توان توسط آن در تبلت‌های اندرویدی با اکسل کار کرد.

     اپلیکیشن جدید پروژه‌ی گاراژ، کیبوردی برای کاربران اکسل است که می‌توانند از آن برای امورات خود در نرم‌افزار اندرویدی اکسل استفاده کنند. این صفحه کلید فقط در دستگاه تبلت قابل نصب بوده و دارای ۱۰ شماره برای وارد کردن اعداد است که البته این ویژگی در کیبوردهای تمام صفحه هم وجود دارد. این کیبورد همچنین دارای دکمه‌ی تب برای جابجایی سریع بین ستون‌ها است. برخی ویژگی‌های مهم از جمله تصحیح خودکار و یا تایپ سریع با استفاده از ژست‌ها در این صفحه کلید وجود ندارد. به علاوه این کیبورد فقط در تبلت قابل استفاده است و به دلایلی نامشخص تبلت نکسوس ۷ جزو دستگاه‌های قابل پشتیبانی قرار ندارد.

    مایکروسافت صفحه کلید تبلتی جدید را برای کاربران اکسل معرفی کرد

    این کیبورد چهارمین اپلیکیشن از پروژه‌ی «گاراژ» است؛ مایکروسافت در این پروژه‌، اپلیکیشن‌های بسیاری از جمله قفل صفحه نمایش برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و جستجوگر بینگ برای گجت‌های پوشیدنی ارائه کرده بود. این کیبورد بصورت رایگان و از گوگل پلی قابل دریافت است.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا