• [آموزش اکسل] تابع StockHistory در اکسل

    این تابع فقط در اختیار مشتریان مایکروسافت 365 خواهد بود.

    اعلام خبر سهامي

    سلب مسئولیت
    STOCKHISTORY درحال حاضر در دسترس 50٪ مشترکین مایکروسافت 365 در سطح Betaازبرنامه Office Insider. رفتار و امضای این عملکرد تغییر می کند. انتشار این روش به ما امکان می دهد تا بازخورد اولیه را بدست آوریم تا برای یک نسخه گسترده تر آماده شویم. این عملکرد فقط در اختیار مشتریان مایکروسافت 365 خواهد بود که وارد سیستم شده اند.

     

    اکسل عملکردی با پشتیبانی از سرویس را که به صورت پویا به روز می شود ، معرفی می کند که با توجه انعطاف پذیری آرایه های پویا، نوع داده سهام با دسترسی به داده های تاریخی ما برای پشتیبانی از خطاهای سمت سرویس و بازیابی داده ها ، از جمله خطاهای جدیدی مانند #BUSY ، پیشرفتهای بسیاری را اضافه کرده ایم! که در حال پردازش داده ها در اکسل است.

    همچنین ما راهی برای ریختن تابع به صورت پویا به جای اینکه یک قالب را روی یک سلول بزنید اضافه کردیم.

     

    معرفی StOCKHISTORY

     

     

     

    به راحتی قیمت سهام به اکسل کشیده شده استیکی از بیشترین ویژگی های درخواست شده در UserVoice.نوع داده سهاماین سفر را با فعال کردن قیمت های تجدید پذیر سهام ، اوراق قرضه ، صندوق و جفت ارز آغاز کرد. ما می دانیم که این کافی نیست تا اهداف شما برای تجزیه و تحلیل نمونه کارها خود را در اکسل تکمیل کنید. به دست آوردن تاریخچه یک ابزار مالی با گذشت زمان ، اطلاعات اساسی و مورد نیاز شماست. ما از اینکه توانسته ایم این قابلیت را به اکسل بیاوریم ، بسیار هیجان زده هستیم.

     

    شروع کار ساده است

     

    بیایید به یک مرور کلی از امضای تابع نگاه کنیم:

     

    STOCKHISTORY (سهام ، start_date ، [end_date] ، [فاصله] ، [سرصفحه] ، [خصوصیت 0] ، [ویژگی1] [خصوصیت 2] ، [خصوصیت 3] ، [ویژگی4] ، [ویژگی 5])

     

    • موجودی: شناسه ابزار مالی مورد نظر. این می تواند یک نماد تیک یا a باشدنوع داده سهام.
    • تاریخ شروع: اولین تاریخی که می خواهید اطلاعات کسب کنید.
    • تاریخ پایان(اختیاری): آخرین تاریخی که می خواهید اطلاعاتی را برای آن کسب کنید.
    • فاصله(اختیاری): گزینه های روزانه (0) ، هفتگی (1) یا ماهانه (2) برای داده ها
    • هدرها(اختیاری): مشخص می کند که آیا ردیف های سربرگ اضافی با آرایه بازگردانده می شوند.
    • خصوصیت 0 - خصوصیت 5(اختیاری): مشخص می کند که کدام اطلاعات باید در نتیجه درج شود ، تاریخ (0) ، بستن (1) ، باز (2) ، زیاد (3) ، کم (4) ، دوره (5).

    توضیحات مفصل تر درباره این استدلال ها را می توانید در اینجا مشاهده کنیدصفحه پشتیبانی STOCKHISTORY.

     

    مثال ها

    با استفاده از ورودی های متن اصلی

    = STOCKHISTORY ("MSFT" ، "6/1/2020" ، "6/5/2020")

    می توانید با استفاده از نماد تیک به عنوان یک نمایش متنی از سهام شروع به کار کنید. ورودی start_date و end_date توسط اکسل به همان روش تفسیر می شودعملکرد DATEVALUEامروز date_text را تفسیر می کند. این بدان معنی است که ورودی های تاریخ به تنظیمات سیستم شما برای datetime احترام می گذارند.

     

     

     

    نکته اشکال زدایی: اطمینان حاصل کنید که مقادیر متنی را با علامت های نقل قول در ورودی های عملکرد خود احاطه کرده اید.

     

    انتخاب صرافی خاص

    اگر نماد تیک به عنوان ورودی بدون مبادله مشخص شده استفاده شود ، مقادیر به طور پیش فرض در بورس اوراق بهادار XNAS (NASDAQ)پیش فرض می شوند. دو روش برای کمک به اکسل وجود دارد که بدانید کدام وسیله مالی را هدف قرار می دهید.

     

    با استفاده از متن پیش فرض

    ابتدا می توانید ازکد شناسه بازارو به دنبال آن یک روده بزرگ و به دنبال آن نماد تیک تا داده ها را از یک مبادله خاص دریافت کنید.

     

    = STOCKHISTORY ("XMIL: MSFT" ، امروز () - 7 ، امروز ())

    در این مثال ، من نماد MSFT را در بورسای ایتالیایی Exchange ("XMIL: MSFT") مشخص می کنم و می خواهم 7 روز آخر داده ها را با استفاده از تابع امروز (). این عملکرد هنگامی که تاریخ تغییر می کند به روز می شود و به عنوان بخشی از محاسبه تاریخ های نشان داده شده در شبکه نیز به روز می شوند. توجه کنید که تاریخ های نشان داده شده مانند روزهای آخر هفته و غیرقابل تعطیل بودن روزها را پرش می کنید و قیمت های نشان داده شده به یورو است.

     

     

     

     

    با استفاده از یک نوع داده سهام

    دوم ، می توانید از سلول حاوی a استفاده کنیدنوع داده سهامبه عنوان یک مرجع در عملکرد ، درست مانند سایر منابع سلول.

     

    = STOCKHISTORY (B1، B3، B4)

    در زیر من MSFT را به نوع داده سهام تبدیل کرده ام و نوع داده را برای مایکروسافت از بورس مکزیک انتخاب کرده ام. سلول حاوی نوع داده را به عملکرد STOCKHISTORY (B1) منتقل کردم. من همچنین به سلولهای حاوی خرما (B3 و B4) مراجعه کردم. در صورت ویرایش هر یک از این سلول ها (B1 ، B3 یا B4) ، عملکرد STOCKHISTORY بر اساس مقادیر جدید موجود در سلول ها دوباره محاسبه می شود.

     

     

     

    مزایای اضافی برای استفاده از یک نوع داده سهام ، این امکان را به شما می دهد تا ببینید که قیمتها کدام ارز را نشان می دهند. فرمول "= B1.Currency" را امتحان کنید که در آن B1 به یک سلول حاوی یک نوع داده Stocks مراجعه می کند.

     

     

     

     

    نکته اشکال زدایی: برای تأیید اعتبار تاریخ سهام شما از چه مبادله ای ، آرگومان [header] "2" (نمایش شناسه ابزار و هدر) را وارد فرمول کنید.

     

     

     

    علاقه داشتن

    بیایید با استفاده از هر استدلال و ویژگی در عملکرد ، مثالی را مشاهده کنیم.

     

    STOCKHISTORY ("MSFT" ، "1/1/2019" ، "12/31/2019" ، 2،2،0،5،2،3،4،1)

    این تابع از هر فیلد ورودی برای ایجاد یک آرایه 2D شگفت انگیز از داده ها برای تجزیه و تحلیل من استفاده می کند. این داده ها نمایانگر سهام مایکروسافت از ژانویه تا دسامبر سال 2019 در یک مرور کلی ماهانه برای دوره های جلد ، باز ، بالا ، پایین و بسته برای آن ماه است. هدف من ترسیم این داده ها در اکسل است.

     

    بگذارید در مورد آنچه این امضا نشان می دهد ، تجدید نظر کنم:

    "MSFT" - نماد صدای مایکروسافت ،

    "1/1/2019" - تاریخ شروع ،

    "12/31/2019" - تاریخ پایان ،

    2 - انتخابی را برای نشان دادن نمای کلی ماهانه نشان می دهد ،

     

     

     

    2 - انتخابی را نشان می دهد که هم نماد تیک و هم ردیف برچسب را در آرایه حاصل شده درج کنید ،

     

     

     

    0،5،2،3،4،1 - خصوصیاتی را که می خواهم نشان می دهد ، به ترتیبی که می خواهم آنها را در آرایه نتیجه بدست آورم. در این حالت ، Date ، Volume ، Open ، High ، Low ، Close.

     

     

     

    همه با هم این فرمول حاصل در اکسل با داده های ریخته شده در شبکه است.

     

     

     

    سپس می توانم این داده ها را انتخاب کنم ، به برگه Insert بروید ، روی نمودارهای توصیه شده> همه نمودارها> سهام کلیک کنید و نمودار Volume-Open-High-Low-Close را وارد کنید.

     

     

     

     

    من می توانم از این عملکرد برای تولید نمودارها و نمودارهای زیادی استفاده کنم ، همچنین از داده ها به عنوان ورودی به سایر توابع اکسل استفاده می کنم. استفاده ها و ترکیب های مختلف را امتحان کنید و به من بگویید که فکر می کنید!

     

    درباره منابع داده ما

    همانند نوع داده های سهام Excel ، ما داده های تاریخی را از آن می گیریمRefinitiv. تو می توانیدرباره آنچه در حال حاضر پشتیبانی می شود ، بخوانیددر اکسل در حالی که مقادیر نوع داده سهام اغلب می توانند با تأخیر جزئی روزانه تجدید شوند ، ارزش های STOCKHISTORY روزانه یکبار برای همه مبادلات پشتیبانی شده با تأخیر جزئی پس از نزدیک بازار به روز می شوند.

     

    عملکرد STOCKHISTORY همچنین از ورودی های جفت ارز ، ETFs ، صندوق های فهرست ، صندوق های متقابل و اوراق قرضه پشتیبانی می کند. ساده ترین راه برای مشخص کردن این ورودی ها تبدیل آنها به نوع داده های سهام و استفاده از آنها به عنوان ارجاع به عملکرد است.

     

    لطفا توجه داشته باشید که اگرچه برخی از ابزارهای مالی ممکن است به عنوان انواع داده های سهام موجود باشند ، اطلاعات تاریخی هنوز در دسترس نخواهد بود. به عنوان مثال ، این مورد در مورد محبوب ترین صندوق های فهرست از جمله S&P 500 است.

     

    شماره هایی با نکات فرمت

    STOCKHISTORY اولین عملکردی است که نکات قالب بندی برای شماره آن را ارائه می دهد. این کار با برگرداندن یک نوع عدد پیشرفته که ما به آن به عنوان یک مقدار شماره فرمت شده ("FNV") یاد می کنیم ، انجام می شود. FNV دقیقاً مانند هر شماره دیگر در اکسل هستند اما با یک اشاره فرمت مفید همراه هستند. اکسل از این اشاره فرمت استفاده می کند وقتی که مقدار در یک سلول با قالب بندی شماره "عمومی" اعمال می شود ، پیش فرض سلول های بدون قالب است.

     

    در مثال زیر ، عملکرد STOCKHISTORY برای بازیابی نرخ ارز برای یک جفت ارزی بین 1 ژانویه استفاده می شودخیابانو 7 ژانویههفتم، 2020. کلیه سلولها دارای قالب پیش فرض شماره "عمومی" هستند. توجه کنید که چگونه FNV (نشان داده شده با پوشش های رنگی) به ستون Close اجازه می دهد یکپارچه از پوند (£) به دلار ($) به رند (R) تغییر کند. به عنوان مثال ، FNV ها نیز برای نمایش سریال های تاریخ (به عنوان مثال 43831) با استفاده از قالب بندی تاریخ (به عنوان مثال 1/1/2020) نمایش داده می شوند.

     

    = STOCKHISTORY (C2 ، "1/1/2020" ، "1/7/2020")

     

    FNV ها می توانند از توابع سبک جستجو مانند XLOOKUP ، INDEX ، IF ، انتخاب یا منابع ساده (مانند مثال A1) عبور کنند ، اما تذکر توسط سایر عملکردها صرفاً نادیده گرفته می شود.

    بیشتر بدانید

    با مرور مقاله می توانید در مورد STOCKHISTORY اطلاعات بیشتری کسب کنید. این مقاله به تعریف عملکرد می پردازد و نحوه تعیین فواصل ماهانه و هفتگی را توضیح می دهد.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا