• اپلیکیشنی برای کمک به افزایش مشارکت در اینستاگرام

    وبینوکس - با توجه به اهمیت اینستاگرام و فضای تبلیغاتی خوبی که در آن برای کسب و کارها و افراد مختلف وجود دارد، اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که به کاربران کمک می‌کنند که کارهای مختلفی در اینستاگرام انجام دهند.
    “Planagram Agency Plan”، به کاربران کمک می‌کند که مشارکت خود در اینستاگرام را بالا ببرند.
     
    اپلیکیشنی برای کمک به افزایش مشارکت در اینستاگرام

    برای اینکه بتوانید میزان و درجه اهمیت حضور در شبکه‌های اجتماعی و مشارکت در آنها را متوجه شوید، اصلا لازم نیست که یک مدیر شبکه‌های اجتماعی استخدام کنید. برای رشد برند یا کسب و کار، ابزارهایی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها در رسانه‌های اجتماعی بیش از پیش بدرخشید.

    به گزارش وبینوکس از رایورز به نقل از ونچربیت، برخی از کاربران اینستاگرام که از جمله آنها می‌توان به افراد و چهره‌های معروف اشاره کرد، می‌توانند با قرار دادن یک پست و انجام یک تبلیغات کوچک، به میلیون‌ها دلار درآمد تبلیغاتی دست یابند ولی این ماجرا برای بنیانگذار یک استارتاپ کوچک کاملا متفاوت است.
    وقتی وی بخواهد چند مشتری را به سمت کسب و کار خود بکشد باید محتوایی بسیار جذاب و عالی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.
     
    درک نحوه کار با ترندها و ترفندها در جهان شبکه‌های اجتماعی و صعود از طریق این مسائل، برای کسب و کارها بسیار مهم است؛ زیرا برخی از کسب و کارها از طریق همین موضوع به درآمدهای عظیم دست یافتند. برخی از تحلیلگران بر این باورند که اینستاگرام، مهم‌ترین و قدرتمندترین پلتفرم شبکه‌های اجتماعی در جهان است.

     

    اپلیکیشنی برای کمک به افزایش مشارکت در اینستاگرام 
    ابزارهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند به کاربران کمک کند که در اینستاگرام بهتر دیده شوند. یکی از این ابزارها، “Planagram Agency Plan” است که این امکان را فراهم می‌کند که از مزایای اینستاگرام بهره‌مند شوید.
    این اپلیکیشن عالی به رشد برند شما کمک شایانی می‌کند. اشتراک سه ساله در این اپلیکیشن با بیش از 95 درصد تخفیف، با 34.99 دلار انجام می‌شود.
     
    هر کس که در اینستاگرام پستی منتشر می‌کند، می‌داند که مشارکت کاربران در هر پست با افت و خیزهایی روبروست و دلیل آن هم این است که اکثر افراد در طول 24 ساعت در زمان‌های متفاوتی از اینستاگرام استفاده می‌کنند و این موضوع به موقعیت مکانی افراد بستگی دارد.
    اپلیکیشن مذکور این کار را خود انجام می‌دهد و پست را زمانی منتشر می‌کند که بیشترین مشارکت را جذب کند. امکان زمان‌بندی برای انتشار پست‌ها نیز وجود دارد.
    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا