• گلکسی فولد 2 سامسونگ احتمالا به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز می‌شود

    وبینوکس - به‌تازگی مشخصاتی جدید از گلکسی فولد ۲ سامسونگ فاش شده است که نشان می‌دهد کره‌ای‌ها در پی استفاده از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ در این گوشی تاشدنی هستند.

    سامسونگ مدتی پیش در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد قصد دارد ۱۱ فوریه‌ی ۲۰۲۰ (۲۲ بهمن ۱۳۹۸) با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد در سان‌فرانسیسکو، به‌صورت رسمی جدیدترین گوشی‌های خود، یعنی محصولات خانواده‌ی گلکسی اس ۱۱ (گلکسی اس ۲۰) را معرفی کند. براساس آنچه تاکنون در شایعات و اطلاعات فاش‌شده و رندرهای رسمی خود سامسونگ دیده‌ایم، نسل دوم گوشی تاشدنی گلکسی فولد طراحی جدیدی درمقایسه‌با قبل خواهد داشت و این‌بار به‌صورت عمودی باز و بسته خواهد شد. درحالی‌که انتظارات از خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ به بیشترین میزان خود رسیده است و شمار زیادی از کاربران درباره‌ی این گوشی‌ها بحث می‌کنند، شاهد جنجال رسانه‌ای زیادی درباره‌ی گلکسی فولد ۲ نبوده‌ایم. 

    به‌گفته‌ی یکی از افشاگران هندی صنعت موبایل، ایشان آگاروال، جدیدترین عضو از خانواده‌ی گوشی‌های تاشدنی سامسونگ که فعلا آن را با نام گلکسی فولد ۲ (Galaxy Fold 2) می‌شناسیم، از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام (Qualcomm Snapdragon 855) استفاده خواهد کرد. در شایعه‌های پیشین گفته شده بود سامسونگ قصد دارد گوشی تاشدنی خودش را با تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه کند.

    از ماه‌ها پیش تاکنون، شاهد انتشار شایعات مختلفی درباره‌ی زبان طراحی نسل دوم گلکسی Fold در فضای مجازی بوده‌ایم و هربار رسانه‌های مختلفی به‌نقل از منابعی خاص، جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر کرده‌اند. بسیاری از شایعه‌های اولیه روی این موضوع تأکید می‌کردند که سامسونگ گوشی گلکسی فولد ۲ را به‌ فرم گوشی‌های تاشو خواهد ساخت. شایعه‌ها تا جایی ادامه داشتند که نهایتا سامسونگ رندر رسمی گلکسی فولد ۲ را منتشر کرد و مهر تأییدی بر شایعات زد. بر‌این‌اساس، گلکسی فولد ۲ فرمی شبیه به موتورولا ریزر (Motorola RAZR) خواهد داشت. در‌حال‌حاضر از شکل ظاهری گلکسی فولد ۲ اطمینان داریم؛ اما هنوز به اطلاعات دقیق و قطعی درباره‌ی سخت‌افزار این گوشی نرسیده‌ایم و هرآنچه تاکنون در اخبار خوانده‌اید، حدس و گمان تحلیلگران یا اطلاعات فاش‌شده‌ی برخی افراد هستند. به‌تازگی رسانه‌ی MySmartPrice جزئيات جدیدی درباره‌ی گلکسی فولد ۲ فاش کرده است.

    طبق گفته‌ی رسانه‌ی MySmartPrice، گوشی موردانتظار گلکسی فولد ۲ برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی همچون مدل اولیه از سیستم-روی-چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ بهره خواهد گرفت. این در حالی است که مدتی پیش شاهد معرفی رسمی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام بودیم. دلیل اصلی بهره‌مندی گلکسی فولد ۲ از اسنپدراگون ۸۵۵ را می‌توان این موضوع دانست که روند تولید گوشی‌های تاشدنی زمان‌بر‌تر از گوشی‌های عادی است و احتمال می‌دهیم سامسونگ حدود ۶ ماه اخیر را به کار روی این گوشی اختصاص داده باشد. نکته‌ی دیگر اینکه اسنپدراگون ۸۶۵ مودم 5G مجتمع ندارد؛ بنابراین، به‌منظور استفاده‌ی گلکسی فولد ۲ از فناوری 5G به مودمی جداگانه نیاز است؛ موضوعی که می‌تواند سامسونگ را در طراحی گوشی جدیدش دچار مشکل کند. افزون‌بر‌ این موضوع، رسانه‌ی مذکور مدعی شده است که گلکسی فولد ۲ برای تصاویر سلفی از دوربینی با حسگر ۱۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که احتمالا همان دوربین به‌کاررفته در گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود. موارد یادشده تنها اطلاعات جدیدی هستند که در فضای وب فاش شده‌اند و عملا چیز دیگری از گوشی تاشدنی جدید سامسونگ نمی‌دانیم. 

    گلکسی فولد 2 سامسونگ احتمالا به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز می‌شود
    گلکسی فولد 2 سامسونگ احتمالا به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز می‌شود
    گلکسی فولد 2 سامسونگ احتمالا به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز می‌شود

    تصاویر جدید فاش‌شده از گلکسی فولد ۲ در دنیای واقعی

    براساس ادعاهای مطرح‌شده در شایعه‌های پیشین و برخی افشاگری‌های رسانه‌ها، گلکسی فولد ۲ نمایشگر کوچک‌تری در بخش بیرونی خواهد داشت که صرفا از آن به‌منظور مشاهده‌ی زمان و تاریخ استفاده خواهد شد. همچنین، گفته می‌شود در تولید نمایشگر داخلی گلکسی فولد ۲ از شیشه‌ی بسیار باریک (UTG) استفاده شده است تا دوامش افزایش یابد. حتی در گزارشی جداگانه آمده است که جدیدترین گوشی تاشدنی سامسونگ از حسگری ۱۰۸ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. این حسگر احتمالا در گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۱ نیز حضور خواهد داشت.

    قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S ،J ،M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد بود.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا