• شیائومی می بند 5 با نمایشگر ۱.۲ اینچ و NFC عرضه می‌شود

    وبینوکس - گزارشی جدیدی نشان می‌دهد نسخه‌ی بعدی مچ‌بند سلامتی محبوب شیائومی با نام می بند ۵، با صفحه‌نمایشی ۱/۲ اینچی و پشتیبانی از NFC در نسخه‌ی گلوبال، عرضه خواهد شد.

    شیائومی می بند ۴ به لطف قیمت رقابتی، قابلیت‌های مناسب و دسترسی جهانی، یکی از پرفروش‌ترین دستبند‌های سلامتی در بازار است. این محصول یکی از عوامل موفقیت شیائومی در بازار پوشیدنی‌ها در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ است و بدون شک این برند، به‌دنبال تکرار موفقیت خود در سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

    بنا به گزارشی از TizenHelp، شیائومی می بند ۵ دارای صفحه‌نمایشی ۱/۲ اینچی در مقابل صفحه‌ی ۰/۹۵ اینچی می بند ۴ خواهد بود. به‌ادعای این وب‌سایت کیفیت صفحه‌نمایش در نور مستقیم خورشید بهتر و خوانایی آن در مقایسه با دیگر مچ‌بندهای سلامت، راحت‌تر خواهد بود؛ بنابراین، احتمالا کیفیت صفحه‌نمایش و همچنین اندازه‌ی آن افزایش می‌یابد.

    شیائومی می بند ۴

    دو منبع به سایت مذکور گفته‌اند که این ردیاب تناسب‌اندام به NFC نیز مجهز خواهد بود. پیش‌ از این، شیائومی

    فقط از پشتیبانی NFC برای پرداخت در نسخه‌ی چینی می بند استفاده کرده است و نسخه‌های موجود در بازارهای جهانی از آن بی‌بهره بودند. هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت خدمات می پی (Mi Pay) خود را به نسخه‌های جهانی اضافه می‌کند یا از دیگر خدمات، مانند گوگل پی (Google Pay) استفاده خواهد کرد.

    شیائومی هر ساله نسخه‌ی جدید می بند را عرضه می‌کند؛ بنابراین انتظار می‌رود که می بند ۵، طی سال جاری میلادی معرفی شود. باتوجه به برخی گزارش‌های منتشر شده، انتظار می‌رود می بند ۵ در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۰ معرفی شود. همچنین در گزارش TizenHelp ذکر شده است که دستبند‌ آینده‌ی شیائومی برچسب قیمت ۲۶ دلاری در چین خواهد داشت.

    طبق معمول، شیائومی در نسخه‌ی جدید نیز با هوامی (Huami) همکاری خواهد داشت. بااین‌ حال، هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد می بند ۵ وجود ندارد. هرچند، حدس‌ و گمان‌ها تاکنون مثبت بوده و NFC در نسخه‌ی جهانی قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا