• سامسونگ بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار گلکسی فولد فروخته است

    وبینوکس - به‌گفته‌ی سامسونگ، در سال ۲۰۱۹ بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار گوشی گلکسی فولد به فروش رسیده است.

    یک ماه پس از اشتباه مدیر اجرایی سامسونگ که ادعا کرده بود این شرکت یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند گلکسی فولد فروخته، غول دنیای فناوری این اشتباه را به‌تازگی و در جریان نمایشگاه CES تصحیح کرده است. دی جی کو، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ در جلسه معارفه CES 2020 اعلام کرد که سامسونگ در سال ۲۰۱۹ بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار گوشی هوشمند به فروش رسانده درحالی‌ که این شرکت پیش‌تر گفته بود که هدفش برای سال ۲۰۱۹ فروش نیم میلیون گلکسی فولد بوده است.

    با اعلام مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ بازهم این ابهام وجود دارد که سرانجام این شرکت ۴۰۰ هزار گوشی گلکسی فولد فروخته یا ۵۰۰ هزار گوشی و به هدف خود رسیده است یا نه. نکته جالب توجه درباره اعلام ارقام فروش گلکسی فولد این است که در ادعای قبلی فروش یک میلیونی، سامسونگ اعلام کرد که در اعلام اعداد بین رقم فروش و رقم موردانتظار فروش اشتباهی پیش آمده است.

    سامسونگ بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار گلکسی فولد فروخته است

    هرچند هنوز رقم دقیقی از فروش گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ اعلام نشده اما فروش ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار گوشی نیز چشمگیر و قابل‌توجه است و باتوجه به گزارش سامسونگ مبنی بر فروش ۷/۶ میلیون دستگاهی نسخه‌ی 5G دو گوشی گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ در مجموع، می‌توان به آینده این گوشی تاشو امیدوار بود. این موضوع را نیز نباید فراموش کرد که گوشی تاشوی سامسونگ مشکلات بسیای را سپری کرده و بنابراین این میزان فروش راضی کننده است.

    گلکسی فولد سامسونگ اولین گوشی تاشوی این شرکت است که امسال نیز نسل دوم آن در جریان نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. گفته می‌شود که سامسونگ در حال ساخت چندین گوشی تاشوی دیگر است که قرار است ماه آتی یکی از آن‌ها را همراه‌با گلکسی اس ۲۰ رونمایی کند.

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا