• اخراج تعدادی از کارمندان آمازون به دلیل افشای اطلاعات

    وبینوکس - آمازون تعدادی از کارمندانش را به دلیل فاش کردن اطلاعات مشتریان برای شرکت‌های پیمانکار اخراج کرده است.
     
    اخراج تعدادی از کارمندان آمازون به دلیل افشای اطلاعات


    آمازون تعدادی از کارمندانش را به دلیل فاش کردن اطلاعات مشتریان برای شرکت‌های پیمانکار اخراج کرده است.

    شرکت آمازون در هفته گذشته چند نفر از کارمندان خود را به جرم فاش کردن اطلاعات مشتریان به شرکت‌های پیمانکار (طرف سوم) اخراج کرد. این در حالی است که کمتر از ۶ ماه قبل نیز آمازون به همین دلیل تعدادی از کارمندانش را اخراج کرد.

    سخنگوی این شرکت اخبار در این باره را تایید کرده است. از سوی دیگر نشریات خبری مختلف نیز گزارش کرده‌اند برخی مشتریان آمازون پیام هشداری از شرکت دریافت کرده اند. در این پیام به کاربران هشدار داده شده بود آدرس ایمیل و شماره تماس آنها برخلاف سیاست‌های آمازون به یک شرکت طرف سوم فاش شده است. در ادامه ایمیل هشدار، آمازون به مشتریانش اطلاع داده کارمند مسئول این امر را شناسایی و اخراج کرده است. بااین وجود بیانیه‌ای که این شرکت بعدا منتشر کرد، نشان می‌دهد چند کارمند این شرکت در فرایند افشای اطلاعات مشتریان نقش داشته‌اند.

     آمازون در پاسخ به گیزمودو در بیانیه‌ای نوشته است: افراد مسئول این امر شناسایی و اخراج شده‌اند. ما از نیروهای مجری قانون در فرایند پیگرد قانونی افراد خاطی پشتیبانی می‌کنیم.
    اما مانند گذشته، هنوز به طور دقیق شمار کارمندان متخلف یا مشتریانی که اطلاعاتشان فاش شده، هنوز اعلام نشده است.

    این تنها مورد افشای اطلاعات کاربران آمازون توسط کارمندان این شرکت نیست.  در یک مورد روزنامه وال استریت ژورنال افشا کرد شواهدی در اختیار دارد که نشان می‌دهد چند کارمند آمازون اطلاعات مشتریان را در قبال رشوه در اختیار فروشندگان قرار می‌دهند. 

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا