• رونمایی مرسدس بنز از طرح مفهومی خودروی جدید

    کمپانی مرسدس بنز در نمایشگاه CES از طرح مفهومی خودروی بسیار جذابی رونمایی کرد که ایده ساخت آن از فیلم آواتار گرفته شده است
    رونمایی مرسدس بنز از طرح مفهومی خودروی جدید
    کمپانی مرسدس بنز در نمایشگاه CES از طرح مفهومی خودروی بسیار جذابی رونمایی کرد که ایده ساخت آن از فیلم آواتار گرفته شده است.
     
    به گزارش وبینوکس و به نقل از وب‌سایت  engadget، کمپانی مرسدس همیشه سعی داشته است تا بهترین محصولات خود را رخداد CES رونمایی کند. بااین‌حال امسال این کمپانی به‌جای پیروی از ترند حال حاضر صنعت خودروسازی و ساخت یک ابرقدرت خودروی برقی، خودروی ویژه‌ای را بر اساس فیلم آواتار طراحی کرده و به نمایش گذاشته است.
     
    طراحی این خودرو مرسدس بنز درواقع مانند یک خودروی فضایی نسل جدید است که نورهای ساتع شده از آن بیش از هر چیز چشم مخاطب را به خود جلب می‌کند و در مرحله بعدی صفحه‌نمایش سرتاسری داشبورد این خودرو است که جلب‌توجه می‌کند. همان‌طور که از تصاویر پیدا است، این خودرو دارای درهای شفافی است که راننده را به محیط اطراف مسلط‌تر می‌کند.
     
    این اتومبیل برای پیوند بهتر با راننده‌اش از سنسورهای زیستی بهره‌مند شده است. این خودرو هیچ فرمانی ندارد و تنها با خواندن فرمان‌های حرکتی راننده به مسیر ادامه می‌دهد. برقراری ارتباط با سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی این خودرو کاملاً متفاوت از نمونه‌های دیگر موجود در دنیای خودروسازی است. اگر در حین رانندگی دست خود را بالا ببرید، رابط کاربری ویژه‌ای روی بدنتان ظاهر می‌شود.  شما می‌توانید با حرکات دست منوی موردنظر خود را انتخاب کنید.
     
     رونمایی مرسدس بنز از طرح مفهومی خودروی جدید
     
    یکی از عجیب‌ترین ویژگی‌های این خودرو استفاده از سی‌وسه دریچه مدور موجود در صندوق‌عقب آن است که  به‌صورت دائم باز و بسته می‌شوند. آن‌ها با راننده و جهان خارج ارتباط برقرار می‌کنند و شاید بتوان آن را تنها یکی از جاذبه‌های نه‌چندان کاربردی این طرح مفهومی دانست.
     
    مرسدس در طی نشست خود در CES برای مدت طولانی در رابطه با این خودرو صحبت کرد و آن را یک موجود تقریباً زنده خواند. البته این توضیحات اندکی اغراق‌آمیز است اما باید اعتراف کرد که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان از این طراحی فوق‌العاده چشم‌نواز به‌راحتی گذر کرد.
     
    اولا کولینیوس در ادامه معرفی این طرح مفهومی از برنامه‌های این شرکت برای ساخت خودروهایی پرده برداشت که هیچ آسیبی به طبیعت نمی‌رسانند. او در ادامه هدف این کمپانی را ساخت خودروهای زیبا و درعین‌حال پایدار معرفی کرد.
    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا